نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

صحبت های مارتین فریمن در مورد آینده سریال شرلوک

مارتین فریمن در صحبت‌های اخیر خود، به احتمال تولید دنباله‌های بلند و سینمایی سریال شرلوک اشاره کرده است.

سریال شرلوک از آن سری‌های محبوب است که فصل‌های‌ش معمولا با فواصل زمانی نسبتا طولانی، یکی پس از دیگری پخش شده‌اند. از زمان اتمام فصل چهار این سریال تا به امروز، ۴ سال گذشته و این مترادف می‌شود با طولانی‌ترین فاصله‌ی زمانی ایجاد‌شده مابین فصل‌های این سریال. طی این چهار سال، گاهی اوقات تولیدکنندگان سری به‌صورت جسته‌وگریخته به احتمال آفرینش دنباله‌ی «سریال شرلوک» اشاره می‌کردند. حالا و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پس از دیدگاه جالب بندیکت کامبربچ پیرامون دنبال‌های احتمالی شرلوک، حالا نوبت به مارتین فریمن رسیده است. هنرمندی که با ایفای نقشی به‌یاد ماندنی در قالب «دکتر جان واتسون» به یکی از پایه‌های اصلی موفقیت سریال تبدیل شد.

بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن در سریال شرلوک

فریمن طی صحبت با بلاگ کولایدر، در پاسخ به سؤال‌هایی مربوط‌به احتمال ساخته شدن دنباله‌های شرلوک، دیدگاه‌هایی مشابه با نظرات کامبربچ را مطرح کرده است. در صحبت‌های فریمن چنین می‌خوانیم:

«بله؛ فکر می‌کنم ممکن باشد (ساخته شدن دنباله‌های شرلوک). احتمال تولید دنباله‌هایش بیشتر از احتمال رها شدن و اتمام آن است. فکر نمی‌کنم که اتمام فصل ۴ به‌معنی بسته شدن پرونده‌ی سریال باشد. بیشتر به‌معنی ایجاد شدن یک وقفه‌ی طولانی است. من بسیار به این موضوع اعتقاد دارم که نباید یک محصول را پس از گذشت مدت زمانی طولانی، به‌حال خود رهایش کرد. پیرامون این قضیه، باید ببینیم که آیا ما شرلوک را پشت سر گذاشته‌ایم و پرونده‌ی آن را بسته‌ایم یا خیر. و همچنین باید بدانیم که مخاطبان هنوز این سریال را دنبال می‌کنند یا اینکه از آن گذر کرده‌اند. برای همین نمی‌توانم نظر قطعی بدهم.

به‌تولید سریال شرلوک علاقه‌ی زیادی دارم. من به این سریال افتخار می‌کنم. سریال شرلوک از جمله برترین‌ سناریوهایی است که در طول فعالیتم آن را اجرا کرده‌ام و از جمله برترین آثار کارگردانی شده‌ای است که در دوران فعالیتم در آن بازی کرده‌ام. واقعا از تولید آن لذت می‌برم. ولی از چگونگی ادامه پیدا کردنش مطمئن نیستم. مدت زیادی از فصل ۴ گذشته است. چهار سال از آن زمان گذشته است. در نتیجه،‌ آره فکر می‌کنم دنباله‌ی این سریال یک محصول بلند/سینمایی باشد.»

دیدگاه فریمن به‌صحبت‌های اخیر کامبربچ بسیار شبیه است. اینکه آیا تولید دنباله‌ی شرلوک به‌شکل اثری سینمایی واقعا در دست تحقیق و توسعه قرار دارد یا نه، مشخص نیست. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا بالاخره بعد از گذشت چهار سال دوباره چشممان به جمال شرلوک و جان واتسون با بازی کامبربچ و فریمن روشن خواهد شد یا نه. بازیگرانی که طی سالیان اخیر، شدیدا مشغول تولید پروژه‌های مختلف بوده‌اند.


منبع DigitalSpy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده