نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

رایان گاسلینگ در تصاویر جدید از پشت صحنه تولید پرهزینه‌ ترین فیلم نتفلیکس

تصاویری از پشت صحنه‌ی فیلم پُرستاره‌ی The Gray Man منتشر شده است که رایان گاسلینگ را با کت و شلواری خاکستری رنگ نشان می‌دهد.

رایان گاسلینگ کار روی فیلم The Gray Man (مرد خاکستری) شبکه‌ی نتفلیکس را آغاز کرده است و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویری از پشت صحنه‌ی این اثر بسیار مورد انتظار منتشر شده است. این هنرپیشه‌ی ۴۰ ساله‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های Half Nelson (نیمه نیلوفر) و La La Land (لا لا لند)، روز پنج‌شنبه هفته گذشته با کت و شلواری خاکستری رنگ سر صحنه‌ی فیلم‌برداری The Gray Man در لس آنجلس حاضر شد که تصاویر آن را می‌توانید در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

رایان گاسلینگ با کت و شلوار خاکستری در فیلم مرد خاکستری

فیلم The Gray Man براساس رمانی با همین نام نوشته‌ی مارک گرینی ساخته می‌شود که ماجراهای یک آدمکش غیروابسته و مأمور سابق سی‌آی‌اِی با نام کورت جنتری را دنبال می‌کند و نقش آن را رایان گاسلینگ بازی خواهد کرد. این فیلم که سکان هدایت آن در دستان برادران روسو، کارگردانان فیلم‌های Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) و Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ اَبدیت) قرار دارد، داستان جنتری را روایت می‌کند که در سراسر جهان تحت تعقیب لوید هانسن، همکار سابقش در سازمان اطلاعات مرکزی است. فیلم The Gray Man پُرهزینه‌ترین فیلم نتفلیکس تا به امروز خواهد بود که بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

کریس ایوانز، بازیگر فیلم‌های Captain America (کاپیتان آمریکا) و Knives Out (چاقوکشی)، آنا د آرماس، بازیگر فیلم‌های No Time to Die (زمانی برای مُردن نیست) و Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، رگه-جین پیج، بازیگر فیلم‌های Mortal Engines (موتورهای مرگبار) و Survivor (بازمانده)، بیلی باب تورنتون، بازیگر سریال‌های Goliath‎ (جالوت) و Fargo (فارگو)، الفری وودارد، بازیگر فیلم‌های Annabelle (آنابل) و Twelve Years a Slave (دوازده سال بردگی)، جسیکا هنویک، بازیگر فیلم‌های Godzilla vs. Kong (گودزیلا در برابر کونگ) و Underwater (زیر آب)، واگنر مورا، بازیگر فیلم‌های Elite Squad (یگان ویژه) و The Magnificent Seven (هفت دلاور)، دنوش، بازیگر فیلم‌های Kutty (بچه کوچک) و Maari (ماری) و جولیا باترز، بازیگر فیلم‌های A Family Man (مرد خانواده) و Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) از دیگر بازیگران فیلم The Gray Man هستند.


منبع JustJared
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده