نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲

اعلام نام رسمی فیلم Resident Evil

نام رسمی فیلم سینمایی دنیای Resident Evil اعلام شد و کارگردان آن از منابع الهام خود نیز صحبت‌هایی به‌دست داد.

به گزارش IGN یوهانس رابرتس، کارگردان فیلم رزیدنت ایول اخیرا در مصاحبه‌ای در رویداد آنلاین SXSW اعلام کرده است نام این فیلم سینمایی Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) است. وی همچنین جزئیاتی دیگر درباره فیلم رزیدنت ایول که در سپتامبر سال جاری روی پرده سینماها خواهد رفت، به‌دست داد. این فیلم، اقتباسی از دو بازی اول سری بازی‌های رزیدنت ایول خواهد بود. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌های اصلی هر دو بازی خواهیم بود.

داستان فیلم رزیدنت ایول همچون بازی اصلی در سال ۱۹۹۸ رخ می‌دهد و به محاصره شدن راکون سیتی توسط زامبی‌ها اختصاص دارد. پیش از این نیز اعلام شده بود که عمارت اسپنسر و اداره پلیس راکون سیتی دو عدد از لوکشین‌های فیلم خواهند بود. رسانه آی‌جی‌ان همچنین مصاحبه‌ای با کارگردان فیلم رزیدنت ایول انجام داده است. او در این مصاحبه ضمن اشاره به اینکه می‌خواسته روی لحن فیلم تمرکز کند، گفت:

«آنچه که راجع به بازی‌ها [ی رزیدنت ایول] دوست دارم این است که آن‌ها بسیار بسیار ترسناک هستند و این دقیقا همان چیزی است که من می‌خواستم. آن فضا، [که در آن] هوا بارانی، به‌شدت تاریک و غریب است. راکون سیتی به‌نوعی [واجد] آن شخصیت‌های قدیمی فیلم‌ها و آن فضاسازی بازی‌ها است که من می‌خواستم [در فیلم] لحاظ‌شان کنم.»

رزیدنت ایول / Resident Evil

رابرتس همچنین از این گفت که برای خو گرفتن با حس و حال راکون سیتی از فیلم‌های Assault on Precinct 13 (حمله به کلانتری ۱۳) و The Fog (مه) هردو ساخته جان کارپنتر تاثیر گرفته است. او در صحبت‌های خود چنین گفت:

«من طرفدار پر و پا قرص جان کارپنتر هستم و واقعا به او علاقه‌مندم. به روشی که او فیلم‌های تنگناهراسانه‌ و محاصره‌ای خود را به‌دست می‌دهد [علاقه‌مندم]، و من از فیلم‌های حمله به کلانتری ۱۳ و مه و آن‌ دسته‌ی ناامید از افراد که در محاصره دور هم جمع شده‌اند، تاثیر پذیرفته‌ام و این موضوع را به‌عنوان الهام خود در فیلمسازی برگزیده‌ام.»

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City در تاریخ سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) اکران خواهد شد. این فیلم با بازی کایا اسکودلاریو، هانا جان کامن، رابی امل، تام هاپر، اون جوگیا و نیل مک‌دونا ساخته می‌شود. شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن فیلمی از رزیدنت ایول چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده