// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶

مشخص شدن درجه سنی فیلم Cruella با بازی اما استون

از همان زمان که دیزنی تریلر فیلم Cruella را پخش کرد، بسیاری از بینندگان می‌خواستند بدانند که آیا این اثر با نقش‌آفرینی اما استون درجه‌ی سنی PG (مناسب برای تمامی سنین) را دریافت می‌کند یا از آن بالاتر می‌رود؟

بالاخره مشخص شد که فیلم کروئلا با درجه‌ی سنی PG-13 (مناسب برای مخاطب نوجوان به بالا) اکران می‌شود و برخلاف بسیاری از فیلم‌ها و مخصوصا لایواکشن‌های ساخته‌شده از روی انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی، درجه‌ی سنی PG (مناسب برای تمامی سنین) را دریافت نمی‌کند. فیلم Cruella قرار است داستان تبدیل شدن شخصیت کروئلا دویل (Cruella de Vil) به آن آنتاگونیست معروف حاضر در انیمیشن صد و یک سگ خالدار را تعریف کند.

سازمان رده‌بندی سنی علت قرارگیری کروئلا در گروه فیلم‌های PG-13 را «وجود مقداری خشونت و برخی موضوعات حساسیت‌برانگیز در اثر» عنوان کرد. دیزنی بیشتر به ساخت فیلم‌های کاملا خانواده‌پسند شهره است؛ لقبی که بیشتر به آثار دارای درجه‌ی سنی PG داده می‌شود. ولی همه‌ی اطلاعات رسمی و ویدیوهای پخش‌شده از فیلم Cruella با بازی اما استون نشان می‌دادند که اثر نام‌برده برای شخصیت‌پردازی کروئلا دویل، سراغ فضایی تاریک‌تر از آثار معمول استودیوهای دیزنی رفت. وقتی بسیاری از مردم رفتارهای اما استون در نقش کروئلا را هم‌جنس با برخوردهای هارلی کوئین خطاب کردند و از تریلر لذت بردند، تعجبی ندارد که می‌بینیم فیلم Cruella یک اثر PG-13 از آب درآمد.

فیلم کروئلا راوی قصه‌ی زنی باهوش، خلاق و جاه‌طلب است که می‌خواهد حق خود از دنیا را بگیرد و به بلندترین جایگاه‌ها برسد؛ تا همه نام او را حفظ شوند و مات‌ومبهوت طراحی لباس‌های آفریده‌شده توسط وی باشند. این شخصیت استلا نام دارد و آرام‌آرام با حرکت در این مسیر دچار جنون می‌شود؛ تا درنهایت همه او را با نام کروئلا دویل بشناسند و همان شخصیت منفی ماندگاری شود که می‌خواست از پوست سگ‌ها برای خز لباس‌های خود استفاده کند. ظاهرا همچنان قرار است در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) داخل سینماها اکران شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده