نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

پایان سریال Killing Eve با فصل چهارم

سریال تحسین‌شده‌ی Killing Eve شبکه‌ی بی‌بی‌سی در فصل چهارم به پایان خواهد رسید، اما در آینده چندین اسپین‌آف از آن ساخته خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال جنایی-درام تحسین‌شده‌ی Killing Eve (کشتن ایو) شبکه‌ی بی‌بی‌سی به پایان راه رسیده است. قطار این نمایش که ساندرا اوه و جودی کومر را در میان بازیگرانش دارد و فیبی والر-بریج به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند، با فصل چهارم به ایستگاه پایانی خواهد رسید. بااین‌حال این پایان کار نخواهد بود و در آینده چندین اسپین‌آف از این سریال ساخته خواهد شد که این می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران شود. به گزارش ددلاین، تولید فصل چهارم سریال Killing Eve در تابستان سال ۲۰۲۱ در انگلستان و سراسر اروپا آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که فصل پایانی ۸ قسمتی آن در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآید.

دانلود از آپارات

ویروس کرونا باعث تغییر برنامه‌‌ی تهیه‌کنندگان برای شروع فیلم‌برداری Killing Eve شد و حالا این سریال دیرتر از انتظارات روی آنتن خواهد رفت. اکنون بی‌بی‌سی برای تولید اسپین‌آف‌هایی از این نمایش برنامه‌ریزی می‌کند، اما هنوز معلوم نیست که این نمایش‌ها به کدام یک از کاراکترهایی می‌پردازد و چه داستانی را دنبال خواهد کرد. البته ددلاین می‌گوید که بازگشت ساندرا اوه و جودی کومر در اسپین‌آف‌های مورد بحث «بسیار نامحتمل» است.

ساندرا اوه در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت که کار روی سریال Killing Eve «یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من بود» و در آن سو جودی کومر گفت که «برای همیشه قدردان» فرصتی است که برای نقش‌آفرینی در این سریال در اختیارش قرار گرفته است. این بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اِمی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که فصل چهارم سریال کشتن ایو «یکی از به‌یادماندنی‌ترین‌‌ها» خواهد بود. درحال‌حاضر فیبی والر-بریج با شبکه‌ی آمازون روی چندین پروژه از جمله سریال Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) با نقش‌آفرینی دونالد گلاور همکاری می‌کند.

جودی کومر نقش ژوزفین را در فیلم ناپلئون بناپارت ایفا خواهد کرد که واکین فینیکس در میان بازیگرانش دیده می‌شود. ساندرا اوه نیز در آینده در سریال‌های The Chair (رئیس) و Invincible (شکست‌ناپذیر) نقش‌آفرینی می‌کند. سریال ۶ قسمتی نیم ساعته‌ی The Chair روی رئیس گروه آموزشی زبان انگلیسی یک دانشگاه بزرگ با بازی ساندرا اوه تمرکز دارد و سریال Invincible به ماجراهای مارک گریسون، فرزند قدرتمندترین ابرقهرمان روی کره‌ی زمین می‌پردازد که به‌مرور متوجه قدرت‌هایش می‌شود و باید به هر نحوی از چالش‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیاید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده