// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸

جدایی بازیگر ارباب حلقه ها از این سریال در حال ساخت

تام باج، بازیگر ۳۹ساله‌ی سریال Lord of the Rings درحالی‌که هنوز فیلم‌برداری فصل نخست به پایان نرسیده است، از پروژه‌ی نام‌برده جدا شد.

ظاهرا شبکه‌ی آنلاین آمازون پرایم در اواسط فیلم‌برداری فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها تصمیم به ایجاد چند تغییر در فیلم‌نامه گرفت که یکی از آن‌ها اصلا به مذاق تام باج، یکی از بازیگران اصلی اثر مورد بحث خوش نیامد؛ تا حدی که او به خاطر اختلاف عقیده با سازندگان در رابطه با داستانی که شخصیت باید پشت سر بگذارد، به کلی از سریال ارباب حلقه ها جدا شد. در حقیقت ظاهرا به‌تازگی تهیه‌کنندگان آمازون با دیدن نخستین سکانس‌های آماده‌شده از اپیزودهای اول فصل اول سریال به این نتیجه رسیدند که شخصیت اجراشده توسط تام باج باید مسیر داستانی متفاوتی را طی کند و او هیچ علاقه‌ای به نقش‌آفرینی در قالب این کاراکتر تغییرکرده ندارد.

باج با تشکر از تیم سازنده گفت: «باور کرده بودم سریال قرار است جدید، هیجان‌انگیز و زیبا باشد». او ضمن سپاسگزاری صمیمانه از برخی افراد، پروسه‌ی ساخت سریال Lord of the Rings را «بسیار سخت و نامعمول» خواند. هیچ‌کس نمی‌داند که کاراکتر اجراشده توسط او که بود و اصلا آمازون چه بخش‌هایی از داستان را تغییر داده است. بالاخره باید پذیرفت که مطابق اطلاعات رسمی و بدون درنظرگرفتن گزارش‌های گوناگون، تماشاگرها صرفا می‌دانند که داستان سریال ارباب حلقه‌ها آمازون قرار است مدت‌ها قبل از زمان وقوع اتفاقات سری فیلم هابیت و مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها پیتر جکسون روایت شود.

لبخند تام باج، بازیگر سابق سریال ارباب حلقه ها شبکه آمازون در جشنواره ساندنس

برخی منابع باور دارند که حالا باتوجه‌به نیاز آمازون به انتخاب بازیگر جدید برای این نقش معرفی‌نشده، قطعا چندین و چند سکانس باید مجددا فیلم‌برداری شوند تا پروسه‌ی ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها طولانی‌تر و پرخرج‌تر از حالت عادی نیز از آب دربیاید.

مدتی قبل شاهد انتقاد الیجا وود، بازیگر نقش فرودو بگینز در سه‌گانه‌ی سینمایی ارباب حلقه‌ها از نام سریال Lord of the Rings آمازون بودیم و گزارش سایت TheOneRing از خلاصه داستان سریال ارباب حلقه ها را خواندیم؛ اثری که قرار است از نظر زمانی در دوره دوم (Second Age) جهان سرزمین میانه جی. آر. آر. تالکین جلو برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده