نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

پایان تولید سریال Cowboy Bebop شبکه نتفلیکس

سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop که قرار است در آینده نزدیک از شبکه نتفلیکس منتشر شود، به پایان رسیده است.

آذر ۹۷ بود که شبکه نتفلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه Cowboy Bebop (کابوی بیباپ) خبر داد و از مهر سال گذشته بود که شبکه Netflix با انتشار ویدیویی بامزه از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop خبر داد. بااین‌حال، مصدومیت ستاره اصلی سریال در همین ماه باعث توقف تولید سریال شد و در ادامه شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث طولانی‌تر شدن این روند شد. سرانجام در مهر امسال بود که نتفلیکس اعلام کرد مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال کابوی بیباپ دوباره از سر گرفته شده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop به پایان رسیده است. دنیلا پیندا، بازیگر نقش فی ولنتاین با انتشار تصویری که در آن لباس انیمه کابوی بیباپ را بر تن دارد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تایید و اعلام کرد که مراحل تولید فصل اول این سریال لایو اکشن خاتمه یافته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که در طول سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار از شبکه نتفلیکس باشیم.

دنیلا پیندا، بازیگر نقش فی ولنتاین با تی شرت کابوی بیباپ در پشت صحنه سریال Cowboy Bebop

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا، الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر یاست با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال Cowboy Bebop را بر عهده داشته است. 

فصل اول سریال Cowboy Bebop قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و  آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه Cowboy Bebop، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور داشته است. انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. همچنین انیمه Cowboy Bebop: The Movie نیز در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده