نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳

اعلام پروژه های آینده DC؛ از Batgirl تا Zatanna

شرکت برادران وارنر در گزارش جدید خود از برنامه‌های پیش روی دنیای DC، به دو پروژه‌ی جدیدی که پیش از این کمتر درباره آن‌ها گفته شده بود اشاره کرده است.

امروز در نشست سرمایه‌گذاران AT&T خلاصه‌ای از برنامه‌های آینده شرکت برادران وارنر در دنیای کمیک‌های دی سی و پروژه‌هایی که برای آینده‌ی نزدیک برنامه‌ریزی شده در اختیار عموم مخاطبان قرار داده شد. بسیاری از مواردی که در این فهرست قرار دارند، از جمله The Batman، Black Adam و Aquaman 2 پیش از این معرفی شده بودند. اما در این بین دو مورد دیگر نیز وجود دارد که شاید برای طرفداران تازگی و جذابیت داشته باشند. مورد اول، به فیلم مورد انتظار Batgirl تعلق دارد که مدت‌ها است در پشت پرده در دست ساخت بوده و بالاخره به تأیید مراجع رسمی رسیده است. پروژه دوم نیز به شخصیت کامیک بوکی زاتانا (Zatanna) اختصاص دارد که بعد از شایعاتِ بسیار، نهایتاً رونمایی شده است.

شخصیت کامیک بوکی بت گرل

مسیر ورود بت‌گرل به دنیای سینمایی دی سی، با افت و خیزهای زیادی مواجه بوده است. جاس ویدون از جمله چهره‌هایی بود در یک بازه زمانی کوتاه به این پروژه نسبت داده شد ولی بعد از اینکه موفق به ارائه‌ی ایده‌ی قابل قبولی از آن نشد، از پروژه کناره گیری کرد. بعد از این اتفاق، کریستینا هادسون نویسنده Birds of Prey و Bumblebee از سال ۲۰۱۸ با این پروژه در ارتباط بوده که احتمالاً درنهایت شاهد نهایی شدن ایده‌های او در این فیلم خواهیم بود. نشریه Collider در مصاحبه با این نویسنده در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که پروژه به مرحله‌ی انتخاب بازیگر رسیده است.

هادسون در مصاحبه‌ی وقت خود می‌گوید:

«(Batgirl) با تمام کاراکترهای هیجان انگیزی که در داستان آن حضور دارند، فیلم بسیار جذابی برای من به شمار می‌رود. برخی از شخصیت‌های این فیلم مثل چارلی ساخته‌ی خود من هستند و دیگر کاراکترهای آن نیز چهره‌های مستقل، باهوش، توانا و البته ظریفی هستند که مورد آخر اهمیت زیادی در داستان‌های این اثر دارد. آن‌ها شخصیت‌هایی پیچیده، زیبا، عجیب و پر از پتانسیل‌های جذاب و هیجان انگیز دارند که من برای انتخاب بازیگران ایفای نقش آن بسیار هیجان زده هستم. البته که بازیگران بااستعداد زیادی برای این نقش‌ها در ذهن من هستند و نوشتن داستان برای آن‌ها مسئولیت جالب و سرگرم‌کننده‌ای برای من محسوب می‌شود.»

شخصیت زاتانا در کامیک های دی سی

در گزارشی که پیش از این در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ منتشر شده بود، اشاره‌ی خاصی به پروژه‌ی زاتانا در HBO Max نشده بود. بنابراین جزئیات مربوط ‌به نویسنده، کارگردان یا فیلمنامه‌ی این اثر در دست نیست. اما به نظر می‌رسد که در این مورد با یک سریال تلویزیونی مواجه هستیم که حول محور زاتانا، کاراکتر کامیک بوکی دی سی که اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ توسط گاردنر فاکس و مورفی اندرسون خلق شد، روایت می‌شود. زاتانا یک موزیسین استیج‌های شبانه است که نیروهای ابرقهرمانی جادویی و قدرتمندی دارد. او معمولاً به‌عنوان یکی از اعضای Justice League Dark ظاهر شده و اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ بود که در سریال لایو اکشن Smallville، حضور پیدا کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از پروژه‌های پیش روی برادران وارنر در دنیای DC را ملاحظه کنید. Zack Snyder's Justice League اولین موردی است که در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) ازطریق HBO Max پخش خواهد شد.

برنامه های پیش روی وارنر در دنیای دی سی

در پایان می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده