نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۲

پیوستن بازیگر Creed 2 به فیلم Borderlands

فلورین مانتینو، بازیگر فیلم Creed II، در فیلم Borderlands به همراه کیت بلانشت، کوین هارت و دیگران، به ایفای نقش می‌پردازد.

فلورین مانتینو که در فیلم Creed II نقش «ویکتور دراگو» را بازی می‌کرد، در حال انجام مذاکرات نهایی برای اضافه شدن به پروژه فیلم بوردرلندز به کارگردانی الی راث است. این فیلم به‌وسیله شرکت لاینزگیت (Lionsgate) و براساس یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای نقش‌آفرینی در دنیای بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شود.

مانتینو که قبلا بوکسور بوده و حالا فعالیت حرفه‌ای خود را در دنیای سینما دنبال می‌کند، در فیلم Borderlands با بازیگران سرشناسی هم‌بازی خواهد شد. کیت بلانشت بازیگر اصلی این فیلم است و درکنار او افرادی چون کوین هارت، جیمی لی کرتیس، جک بلک و آریانا گرین‌بلت (بازیگر فیلم The One and Only Ivan) در اقتباس سینمایی از مجموعه پرطرفدار استودیوی گیرباکس و شرکت 2K به ایفای نقش می‌پردازند.

مانتینو که ۱۹۵ سانتی‌متر قد و ۱۰۶ کیلوگرم وزن دارد، در فیلم بوردرلندز نقش «کریگ» را بازی می‌کند. افرادی که با بازی‌های مجموعه Borderlands آشنا هستند، می‌دانند که کریگ، محافظ قدرتمند و عضلانی شخصیت «تاینی تینا» است. تاینی تینا که نقشش را آریانا گرین‌بلت بازی می‌کند، یک دختر کم‌سن و سال است که در منفجر کردن تخصص دارد!

الی راث، کارگردان فیلم درباره اضافه شدن مانتینو به تیم بازیگری گفت: «فلورین انسانیت واقعی و لایه‌های متعددی را به شخصیت کریگ که در ظاهر دیوانه و وحشی به‌نظر می‌رسد اضافه می‌کند. انتخاب بازیگر کریگ سخت‌ترین چالش ما بود، اما فلورین به این شخصیت جان بخشید و به‌گونه‌ای آن را زنده کرد که من فکر نمی‌کردم انجام این کار ممکن باشد. او یک کریگ بی‌نظیر خواهد بود و به‌خوبی با سایر بازیگران فوق‌العاده ما سازگاری خواهد داشت.»

بازیگران فیلم Borderlands

بلانشت نقش «لیلیث» را بازی می‌کند که قدرت‌های عجیب و غریبی دارد. هارت در نقش «رولند»، دزد افسانه‌ای ظاهر می‌شود و کرتیس هم نقش «دکتر تَنیس» را بر عهده دارد که یک دانشمند و باستان‌شناس است. درضمن، جک بلک به‌جای «کلپ‌ترپ» ربات دوست‌داشتنی مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

مراحل تولید فیلم Borderlands از حدود یک ماه دیگر در کشور مجارستان آغار می‌شود. فیلمنامه این اثر را کریگ مازن نوشته است. او همان کسی است که سریال چرنوبیل را خلق کرد و وظیفه ساخت سریال The Last of Us را نیز بر عهده دارد.

مانتینو کار خود را در دنیای سینما با بازی در فیلم Creed II و در نقش مقابل مایکل بی. جردن آغاز کرد. درخشش او در این فیلم، توجه مارول را جلب کرد و همین موضوع باعث شد تا این شرکت از مانتینو برای نقش «ریزر فیست» در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings که تابستان آینده اکران می‌شود، استفاده کند.

فیلم بوردرلندز اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، اما روند پیشرفت پروژه خیلی کند جلو رفت و در مقاطعی هم متوقف شد. درنهایت، از سال گذشته میلادی انتخاب بازیگران و سایر عوامل فیلم آغاز شد و در حال حاضر مراحل تولید این پروژه به‌صورت جدی دنبال می‌شود. هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم Borderlands اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده