نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۰

اعلام تاریخ اکران فیلم Creed 3 با کارگردانی مایکل بی جردن

مایکل بی جردن یک بار دیگر خود را برای سومین قسمت از مجموعه‌ی Creed آماده می‌کند تا این بار در هر دو سمت لنز دوربین‌ها، مهارت‌های خود را به نمایش بگذارد.

ایده‌ی ساخت اسپین آف مجموعه‌ی راکی قبل از اینکه اولین قسمت آن به نمایش گذاشته شود به هیچ عنوان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسید؛ اما موفقیت فیلم‌های Creed، این مجموعه را به محل نمایش استعدادهای مایکل بی جردن، هنرپیشه ۳۴ ساله آمریکایی تبدیل کرد. موضوعی که شاید در Creed 3 بیش‌ازپیش به چشم بیاید. جردن در این قسمت علاوه‌بر نقش آفرینی در شخصیت Adonis "Donnie" Creed مسئولیت کارگردانی پروژه را نیز برعهده خواهد داشت.حالا تاریخ پخش سومین قسمت از مجموعه‌ی اسپین آف راکی نیز مشخص شده و باید در پاییز ۲۰۲۲ منتظر بازگشت این مجموعه‌ی جذاب و هیجان انگیز باشیم.

MGM امروز اعلام کرده که Creed 3 دقیقاً همزمان با روز شکرگزاری (Thanksgiving) و در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینما خواهد رفت. Creed 3 اولین تجربه کارگردانی حرفه‌ای جردن محسوب می‌شود و کینان کوگلر، برادر رایان کوگلر کارگردان فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) نیز مسئولیت نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده دارد. کوگلر اخیراً نویسنده انیمیشن لایو اکشن Space Jam: A New Legacy نیز بوده است.

مایکل بی جردن در مجموعه کرید

جردن در یک بیانیه رسمی در اینباره می‌گوید:

«کارگردانی همواره هدف بزرگی برای من بوده اما باید منتظر یک زمان مناسب می‌ماندیم. حالا به این نتیجه رسیدم که Creed 3 همان زمان مناسبی است که انتظار آن را می‌کشیدیدم . دوره‌ای از زندگی من که درباره شناخت خودم به اطمینان بیشتری رسیدم و  می‌توانم داستان خودم را بازگو کنم. مرحله‌ای که از نظر رشد شخصیتی و حرفه‌ای به سطحی رسیده باشم که جا پای بزرگانی مانند رایان کوگلر، دنزل واشینگتن و دیگر کارگردان‌های بزرگی که برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم بگذارم. همه‌ی اینها عواملی بودند که زمینه را برای رسیدن به این لحظه فراهم کردند.»

جردن در ادامه اضافه می‌کند که:

«این مجموعه و به‌طور کلی مضمونی که در فیلم‌های Creed 3 به آن پرداخته می‌شود، از نظر شخصی جایگاه ویژه‌ای برای من دارد. بی‌صبرانه منتظر روایت فصل سوم از داستان‌های آدونیس کرید هستم تا مسئولیت بزرگ کارگردانی و نقش آفرینی در آن را عهده دار شوم.»

سیلوستره استالونه و مایکل بی جردن در پوستر فیلم Creed

از دیگر اطلاعاتی که درباره قسمت سوم مجموعه کرید منتشر شده، می‌توان به احتمال بالای تکرار حضور ستارگانی مانند فیلیسیا راشد و تسا تامسون در نقش‌های خود اشاره کرد. البته این موضوع هنوز به تأیید رسمی نرسیده است. تامسون برای اولین‌بار خبر کارگردانی جردن در این فیلم را با مخاطبان به اشتراک گذاشت اما مستقیماً به این موضوع اشاره نداشته که آیا در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر.

نشریه ورایتی در گزارش جالبی به مسیر مشابه مایکل بی جردن با سیلوستره استالونه پرداخته که از فیلم Rocky II علاوه‌بر نقش آفرینی در شخصیت اصلی داستان به کارگردان چهار فیلم دیگر در این مجموعه پرداخت. در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده