نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۸

یکی از اعضای تیم تولید فیلم Nomadland در سن ۳۵ سالگی درگذشت

مایکل وولف اسنایدر که پیش از این وظیفه میکس صدا در فیلم Nomadland را بر عهده داشت، در سن ۳۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که مایکل وولف اسنایدر، شخصی که وظیفه میکس صدا در فیلم Nomadland را بر عهده داشت، درگذشت. اسنایدر تنها ۳۵ سال سن داشت و طبق گفته دیوید اسنایدر، پدر وی او در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) در آپارتمانش در محله کوئینز در نیویورک فوت کرده که دلیل مرگ وی خودکشی اعلام شده است. دیوید اسنایدر در پست فیسبوک خود عنوان کرد که پسرش از بیماری افسردگی شدید رنج می‌برد و او زمانی‌که خبری از پسرش نداشت، در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) به آپارتمانش رفت و متوجه این اتفاق تلخ شد.

پدر اسنایدر در ادامه اضافه کرد که پسرش سال‌ها از بیماری افسردگی رنج می‌برد که به احتمال زیاد دوران قرنطینه باعث شدت افسردگی وی شده و دوران دشواری برای مایکل وولف اسنایدر توصیف شده است. اسنیدر کار خود را به‌عنوان اپراتور بووم در فیلم Occupant در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. بااین‌حال، گفته می‌شود که کاهش محدودیت‌های ویروس کرونا باعث خوشحالی او شده بود که باعث می‌شد تا او دوباره به کار بازگردد و در چندین پروژه نیز حضور داشت.

پدر اسنایدر می‌گوید که پسرش به‌نظر می‌رسید از کار در فیلم Nomadland بسیار خوشحال است. او وظیفه میکس صدا در این فیلم را بر عهده داشت و همکاری نزدیکی با کلوئی ژائو در این فیلم و فیلم The Rider داشته است. کلوئی ژائو در پیام خود گفت در زمان تولید فیلم Nomadland به‌حدی به اسنایدر اطمینان داشت که هرگز از هدفون استفاده نکرد. ژائو در ادامه گفت که در زمان تولید فیلم The Rider نیز به گوش خود اعتماد کرده و از هدفون استفاده نکرده است. درواقع اسنایدر ایده‌ای را در طول تولید این فیلم به ژائو داده بود که پس از آن در فیلم Nomadland نیز از آن استفاده کردند.


منبع Chicagoleader
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده