// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

همکاری اسپیلبرگ و نتفلیکس برای ساخت سریالی براساس کتاب استیون کینگ

برادران دافر که بیشتر به خاطر سریال Stranger Things شبکه نتفلیکس شناخته می‌شوند، به‌زودی در همکاری با استیون اسپیلبرگ به اقتباس کتاب فانتزی ترسناک Talisman به قلم استیون کینگ می‌پردازند.

شبکه آنلاین نتفلیکس، شرکت Amblin Television استیون اسپیلبرگ و استودیوهای تلویزیونی پارامونت در همکاری با یکدیگر قصد ساخت سریال The Talisman را دارند؛ اثری فانتزی و ترسناک که با اقتباس از کتابی به همین اسم خلق می‌شود. حق ساخت اقتباس از روی کتاب The Talisman به قلم پیتر استراب و استیون کینگ، در سال ۱۹۸۲ میلادی توسط اسپیلبرگ خریداری شد. درحالی‌که خود کتاب در سال ۱۹۸۴ میلادی به چاپ رسید. اسپیلبرگ سال‌ها مشغول مطالعه‌ی کتاب و تلاش برای یافتن راه درستِ تبدیل کردن آن به یک فیلم سینمایی بود؛ تا اینکه فهمید داستان به بهترین شکل در قالب یک سریال تلویزیونی روایت خواهد شد. در حقیقت پیش از آن که پروژه‌ی تلویزیونی جدید مورد بحث کلید بخورد قرار بود مایک بارکر، کارگردان بعضی از قسمت‌های سریال The Handmaid’s Tale، فیلم The Talisman را در سال ۲۰۱۹ میلادی کارگردانی کند. ولی آن فیلم از ماه‌ها قبل به بن‌بست رسیده است.

کتاب The Talisman که دنباله‌ی آن در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، فروش بسیار قابل توجهی داشت

رمان The Talisman داستان پسر ۱۲ساله‌ای به اسم جک ساویر را روایت می‌کند که وارد یک سفر جاده‌ای حماسی برای نجات مادر خود می‌شود. او به‌دنبال عتیقه‌ی بسیار مهمی به اسم Talisman می‌گردد که هم توانایی شفای مادر او را دارد و هم ظاهرا می‌تواند جهان را برای همیشه نجات بدهد. سفر او در دو بعد جلو می‌رود؛ در دو سرزمین که یکی از آن‌ها نسخه‌ی عادی آمریکا است و دیگری یک جهان عجیب و دهشتناک به اسم The Territories.

کرتیس گوین، یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Stranger Things قرار است شورانر و نویسنده‌ی اصلی سریال Talisman باشد. استیون کینگ، استیون اسپیلبرگ و درنهایت برادران دافر که در اثر معروف و محبوب خود الهام زیادی از آثار کینگ گرفته‌اند، تهیه‌کنندگان اجرایی اصلی سریال Talisman خواهند بود. رسانه‌ی هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد که پروسه‌ی پیش‌تولید سریال آغاز شده است. ولی کمی طول می‌کشد تا با تکمیل تمامی قراردادهای لازم، پروسه‌ی تولید فصل اول به‌صورت رسمی کلید بخورد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده