نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴

شروع تولید فیلم بعدی کارگردان The Revenant و بردمن

سرانجام فیلم بعدی الخاندرو گونسالس ایناریتو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم Birdman و فیلم The Revenant، مشخص و تولید آن آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی الخاندرو گونسالس ایناریتو، کارگردان برنده جایزه اسکار مشخص شده است. طبق خبری که لس آنجلس تایمز منتشر کرده، این کارگردان مکزیکی که پیش از این برای فیلم Birdman سه جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال و یک جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Revenant را دریافت کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته که این فیلم با نام Limbo (لیمبو) که در زمان اکران ممکن است تغییر کند، در شهر زادگاه ایناریتو یعنی شهر مکزیکو سیتی جلوی دوربین رفته و مراحل فیلم‌برداری و تولید آن آغاز شده است. 

فیلم جدید ایناریتو قرار است یک فیلم اسپانیایی زبان باشد که دانیل خیمنس کاچو با سابقه بازی در فیلم Zama، نقش اصلی فیلم لیمبو را بر عهده دارد. اطلاعات و جزئیاتی از داستان و اتفاقات فیلم Limbo در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این فیلم قرار است به بررسی مدرنیته شدن بخش سیاسی و اجتماعی مکزیک بپردازد. همچنین یوجینو کابالارو که به‌عنوان کارگردان هنری برای طراحی صحنه فیلم Pan's Labyrinth جایزه اسکار دریافت کرد و برای فیلم Roma نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، به‌عنوان طراح صحنه در فیلم Limbo حضور دارد.

علاو‌ه‌براین، داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی با سابقه حضور به‌عنوان فیلمبردار فیلم Se7en و فیلم Uncut Gems نیز در نقش فیلمبردار در فیلم Limbo نقش خواهد داشت. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری فیلم لیمبو حدود ۵ ماه در کشور مکزیک طول بکشد که بخش‌هایی از آن نیز در استودیوی فیلمسازی Churubusco تولید خواهد شد و ممکن است در اواخر سال جاری میلادی شاهد نمایش فیلم جدید ایناریتو باشیم. همچنین در پایان اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Limbo را می‌توانید مشاهده کنید که ایناریتو و کاچو در میان افرادی که روی زمین دراز کشیده‌اند، دیده می‌شوند:

الخاندرو گونسالس ایناریتو و دانیل خیمنس کاچو در میان افرادی دراز کشیده روی زمین در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Limbo


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده