نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳

حضور یک شخصیت مورد انتظار در فصل دوم سریال The Witcher

ظاهراً در فصل دوم سریال اقتباسی The Witcher از یک چهره مورد انتظار که طرفداران مجموعه رمان‌های ویچر بی‌صبرانه منتظر آن بودند رونمایی خواهد شد.

اولین فصل از سریال The Witcher در شبکه استریمینگ نتفلیکس با استقبال گرم علاقه‌مندان مواجه شد. این اثر اقتباسی که پیش از این یک مجموعه‌ی سه قسمتی بازی‌های ویدیویی نیز توسط CD Projekt Red از آن ساخته شده، از سری رمان‌های فانتزی همین نام برداشت شده است. در فصل اول شاهد حضور شخصیت‌ها و لوکیشن‌های متعددی از دنیای ویچر بودیم که البته رشته داستان هیچوقت به Temple of Melitele و معرفی شخصیت نِنِکه (Nenneke) کاهن اعظم معبد مِلیتِل نرسید.

باوجود اینکه هنوز مشخص نیست که آیا در فصل دوم سریال ویچر به رابطه مادر و فرزندی بین گرالت و ننکه پرداخته خواهد شد یا خیر، گفته می‌شود که در فصل دوم شاهد معرفی از این شخصیت در سطح مشخصی خواهیم بود.

این گزارش که اولین‌بار در یک سایت تخصصی داستان‌های Witcher به نام Redanian Intelligence منتشر شده، ادعا می‌کند که در فصل دوم این سریال بیشتر به معبدی که در اپیزود فصل اول سریال نشان داده شد پرداخته خواهد شد و این کار با معرفی شخصیت Nenneke تکمیل خواهد شد.

شخصیت اصلی سریال ویچر

درحال حاضر هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش شخصیت Nenneke را برعهده خواهد داشت؛ اما این گزارش در ادامه اشاره کرده که احتمالاً جولی بارکلی بازیگر سریال Broadchurch برای این منظور در نظر گرفته شده است. بارکلی قرار است در فصل دوم این سریال نقش داشته باشد اما هنوز مشخص نیست که چه نقشی به او سپرده شده است. علاوه‌بر این، حضور ناتاشا فلچر نیز در فصل جدید سریال ویچر تأیید شده که احتمال انتخاب او به‌عنوان کشیش معبد Temple of Melitele را مطرح خواهد کرد.

اطلاعات این گزارش محدود به این موارد نبوده و در ادامه ادعا شده که شخصیت‌های Lola و Jarre نیز در جمع کاراکترهای سریال حضور خواهند داشت. لولا به‌عنوان کشیش جوانی که در معبد Melitele تحصیل می‌کند حضور داشته و Jarre پسر کم سن و سالی است که به‌عنوان کاتب در این معبد آموزش می‌بیند. هنوز هیچ صحبتی از بازیگران این دو نقش مطرح نشده است.

شخصیت گرالت در سریال the-witcher-season-2

با درنظرگرفتن تمامی موارد ذکر شده، باید توجه داشت که این اطلاعات توسط مراجع رسمی تأیید نشده و به‌عنوان شایعه در نظر گرفته می‌شوند. هرچند منبع این اطلاعات نسبتاً قابل اتکا بوده و پیش از این جزئیات درست و موثقی از داستان‌های سریال را منتشر کرده است. لذا حتی در صورت صحت این ادعاها، ممکن است تغییراتی در جزئیات آن ایجاد شود.

فصل دوم سریال The Witcher برای آغاز پخش در زمان نامعلومی از سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. در ادامه می‌توانید نظرات خود درباره این خبر را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده