نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

اولین تصاویر رسمی فیلم Space Jam 2؛ هم بازی شدن لبران جیمز و باگز بانی

سرانجام برادران وارنر اولین تصاویر رسمی فیلم Space Jam: A New Legacy را منتشر کرد که در آن شاهد حضور لبران جیمز و شخصیت‌های Looney Tunes هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Space Jam: A New Legacy (هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه) منتشر شده است. مجله Entertainment Weekly شماره جدید خود را به دنباله فیلم Space Jam (هرج‌و‌مرج فضایی) اختصاص داده و اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور لبران جیمز، ستاره بسکتبال NBA و حضور شخصیت‌های انیمیشن Looney Tunes مثل باگز بانی هستیم که حالا ظاهری سه‌بعدی مانند پیدا کرده و به تصویر کشیده‌ شده‌اند و همچنین شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلم Space Jam: A New Legacy نیز هستیم. هرج و مرج فضایی از جمله انیمیشن های 2021 محسوب می‌شود.

شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در اولین تصاویر فیلم Space Jam: A New Legacy شاهد حضور لبران جیمز هستیم که به‌همراه پسرش دام وارد دنیای یک بازی ویدیویی می‌شود و در آن با شخصی به‌نام Al G Rhythm که یک هوش مصنوعی که به‌دنبال نفوذ، قدرت و دنبال‌کننده است، ملاقات می‌کنند که دان چیدل نقش این شخصیت را بر عهده دارد. حالا جیمز و پسرش برای فرار از این دنیای مجازی باید با اعضای Loony Tunes در یک مسابقه بسکتبال مجازی شرکت کنند و در آن برنده شوند.

لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین، سدریک جو، دان چیدل، دیمین لیلارد، آنتونی دیویس، کلی تامپسون، دایانا تاروسی، خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Space Jam: A New Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ترنس نانس وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Space Jam را بر عهده داشته است و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

اتفاقات این فیلم ۲۵ سال پس از اتفاقات فیلم Space Jam جریان خواهد داشت که این فیلم کمدی ورزشی با بازی مایکل جردن در سال ۱۹۹۶ منتشر و موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن است که جردن همراه‌با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند که در فیلم Space Jam: A New Legacy شاهد بازگشت شخصیت‌های Looney Tunes از جمله باگز بانی نیز خواهیم بود.

فیلم Space Jam: A New Legacy برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین همزمان با اکران، فیلم Space Jam 2 به‌مدت یک ماه در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده