نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷

انیمیشن The Simpsons برای دو فصل دیگر تمدید شد

شبکه فاکس اعلام کرده که فصل‌‌ ۳۳ و ۳۴ از سریال انیمیشنی و کمدی The Simpsons در دست ساخت هستند.

دنباله‌دارترین سریال سیتکام آمریکایی یعنی The Simpsons برای دو فصل دیگر تمدید شد. شبکه فاکس اعلام کرد که این سریال پربیننده و برنده جایزه امی، در فصل‌های ۳۳ و ۳۴ ادامه پیدا می‌کند. بدین ترتیب، سریال سیمپسون‌ها که قدیمی‌ترین مجموعه تلویزیونی در ساعات پربیننده نیز است، حداقل تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت و تعداد اپیزودهای آن به رقم عجیب و غریب ۷۵۷ می‌رسد.

این خبر در حالی اعلام شد که سال گذشته، دقیقا همین تصمیم برای دو سریال انیمیشنی دیگر شبکه فاکس هم گرفته شده بود. سریال محبوب Family Guy نیز برای فصل‌های ۱۹ و ۲۰ تمدید شد و سریال Bob’s Burgers هم در فصل‌های ۱۲ و ۱۳ ادامه پیدا می‌کند. هر سه سریال محصول شرکت 20th Television هستند. در مورد سیمپسون‌ ها باید بگوییم این دومین بار پی‌درپی است که سریال برای دو فصل تمدید می‌شود و این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که پس از گذشت این همه سال، طرفداران سریال کاهش پیدا نکرده‌اند.

مت گرونینگ، خالق و تهیه‌کننده اجرایی The Simpsons درباره ادامه دادن این سریال برای دو فصل دیگر گفت: «همه اعضای تیم سازنده سیمپسون‌ها از ادامه پیدا کردن سریال خوشحال هستند و ما قصد داریم غافلگیری‌های بزرگی داشته باشیم. هومر موی خود را از دست می‌دهد، میلهاوس لنز چشمی می‌گذارد و بارت تولد ۱۰ سالگی خود را برای بار سی و سوم جشن می‌گیرد!»

موفقیت چشمگیر سریال‌های انیمیشنی شبکه فاکس نشان می‌دهد که ادامه همکاری‌های این شبکه با 20th Television به نفع هر دوی آن‌ها بوده است. اگر نمی‌دانید، باید بگوییم که پس از تصاحب شرکت فاکس قرن بیستم به‌وسیله دیزنی در سال ۲۰۱۹، بسیاری از استودیوهای فیلم و سریال‌سازی فاکس (از جمله 20th Television) به تصاحب دیزنی درآمدند، اما تعدادی از این زیرمجموعه‌ها مثل شبکه تلویزیونی فاکس، همچنان به‌صورت مستقل به کارشان ادامه دادند. همان‌طور که گفتیم با وجود جدایی زیرمجموعه‌ها، همکاری شبکه فاکس با 20th Television برای ساخت سریال‌های انیمیشنی نظیر سیمپسون‌ها هرگز قطع نشد.

خانواده سیمپسون در سریال The Simpsons

دینا والدن، رئیس بخش سرگرمی‌های تلویزیونی شرکت دیزنی درباره محبوبیت سریال The Simpsons در این روزها گفت: «اصیل، درخشان، بسیار بامزه، پیشگویانه... صفت‌های مثبت کافی برای توصیف این کمدی نبوغ‌آمیز که همچنان گروه‌های سنی مختلف را سرگرم می‌کند، وجود ندارند. جیم بروکس، مت گرونینگ و ال جین، گروهی از افراد نابغه را هدایت می‌کنند که چنین سطح استاندارد بالایی را برای خودشان تعریف کرده‌اند و با هر اپیزود تماشایی جدید، از این سطح عبور می‌کنند. من می‌خواهم از طرف تمام افرادی که در استودیو خودمان مشغول به‌کار هستند و همچنین از سوی میلیون‌ها طرفدار The Simpsons در سراسر جهان، برای ساختن چنین ایام عالی و شگفت‌انگیزی از شرکای خود در شرکت فاکس تشکر کنم.»

محبوبیت سریال The Simpsons از اوایل دهه ۹۰ میلادی آغاز شد و از آن به بعد، این مجموعه به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین و شناخته‌شده‌ترین فرنچایزها در صنعت سرگرمی شناخته می‌شود. تا این لحظه که فصل سی و دوم از این سریال در حال پخش است، The Simpsons برنده ۳۴ جایزه امی شده که ۱۱ تا از این جوایز در بخش «بهترین برنامه انیمیشنی» بودند. همچنین این سریال در بسیاری از جشنواره‌ها و مراسم دیگر نیز جوایز متعددی را به‌دست آورده است. محبوبیت سیمپسون‌ها باعث شد تا براساس این مجموعه یک فیلم سینمایی هم ساخته شود که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. همچنین شرکت یونیورسال اقدام به راه‌اندازی پارک تفریحی سیمپسون‌ها کرد. در سال ۲۰۰۰ هم ستاره سیمپسون‌ها در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود (Hollywood Walk of Fame) نصب شد.

تا اواخر ماه جاری میلادی و با پخش قسمت ۱۶ از فصل ۳۲، تعداد کل اپیزودهای پخش شده سیمپسون‌‌ها به عدد ۷۰۰ خواهد رسید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده