نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

بازگشت پایتخت؛ اعلام زمان پخش قسمت های باقی مانده این سریال

قسمت‌های باقی‌مانده سریال پایتخت به‌زودی از صدا و سیما پخش خواهند شد و اکنون زمان پخش آن‌ها اعلام شده است.

فصل ششم سریال پایتخت یا همان پایتخت 6 در نوروز سال گذشته روی آنتن رفت. فصلی که البته به‌صورت کامل پخش نشد و دو قسمت پایانی آن به‌دلیل شرایط حاصل از شیوع کرونا به مرحله پخش نرسید. حال سیروس مقدم و تیم سازنده پایتخت در حال تولید این دو قسمت باقی‌مانده هستند. به‌همین ترتیب، از تاریخ ۲۱ اسفند، پخش خلاصه‌ای هفت قسمتی از پایتخت ۶ آغاز خواهد شد و درنهایت دو قسمت پایانی و باقی‌مانده پایتخت ۶ در ۲۹ و ۳۰ اسفندماه پخش خواهند شد. 

پخش پایتخت ۶ در نوروز سال گذشته حاشیه‌هایی داشت، حاشیه‌هایی مربوط‌به یکی از سکانس‌های پایانی آن. گویا قرار است در خلاصه پایتخت، سکانس‌های پایانی آخرین قسمت پخش شده سریال حذف شوند. حمید خواجه‌نژاد، مدیر روابط عمومی صدا و سیما درباره صحبت‌های ریاست صدا و سیما راجع به حواشی آن بخش‌ها گفت: 

«هیئت ویژه‌ای در معاونت سیما تشکیل شد و پس از بررسی‌های مختلف درنهایت مشخص شد بی‌توجهی و کم‌دقتی‌هایی موجب اشکالات بخش‌هایی از آخرین قسمت شده است.آقای سیروس مقدم در جلسه با رئیس صدا و سیما با بیان توضیحاتی اذعان داشت سوءنیتی برنامه‌ریزی شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل ۶ را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.»

وی همچنین درباره دو قسمت پایانی پایتخت ۶ اضافه کرد:

«قصه دو قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حال حاضر در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.»

سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، محسن تنابنده و احمد مهرانفر ساخته شده است. این سریال داستان نقی معمولی و خانواده وی را روایت می‌کند. مجموعه پایتخت را می‌توان یکی از سریال‌های پرطرفدار صدا و سیما قلمداد کرد. شما کاربران زومجی درباره این سریال چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده