نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵

فیلم تام و جری دومین افتتاحیه برتر دوران کرونا را ثبت کرد

طبق آمار منتشر شده، فیلم لایو اکشن تام و جری توانسته عملکرد بسیار خوبی در ۳ روز اول اکرانش داشته باشد.

جمعه هفته گذشته بود که فیلم Tom and Jerry به‌صورت همزمان ازطریق سینماها و همچنین سرویس استریم HBO Max منتشر شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم تام و جری توانسته شروع بسیار خوبی در گیشه داشته باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، حتی عرضه ازطریق سرویس استریم HBO Max باعث عدم استقبال از فیلم Tom and Jerry در سالن‌های سینما نشده و این فیلم کمدی و لایو اکشن خانوادگی در سه روز اول اکرانش موفق شد بیش از ۱۴.۱ میلیون دلار در ۲۴۷۵ سالن سینما فروش کند.

بدین ترتیب فیلم Tom and Jerry موفق شده پس از فیلم Wonder Woman 1984 با افتتاحیه ۱۶.۴ میلیون دلار، دومین افتتاحیه برتر دوران همه‌گیری ویروس کرونا را ثبت کند. همچنین فیلم تام و جری تاکنون بیش از ۳۹.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. فیلم Tom and Jerry با بودجه‌ای معادل ۷۹ میلیون دلار تولید شده و باتوجه‌به اینکه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا قرار داریم و تمامی سالن‌های سینما باز نیستند یا سالن‌های سینما نمی‌توانند از تمام ظرفیت خود برای نمایش فیلم‌ها استفاده کنند، این عملکرد بسیار درخشان توصیف شده است.

فیلم لایو اکشن Tom and Jerry با مشت زدن موش یعنی جری به صورت تام در حال ایستادن روی زبان گربه پشت میله ها

مقاله مرتبط

برادران وارنر نیز می‌گوید که این موضوع نشان می‌دهد مردم در حال بازگشت به سینما برای تماشا فیلم‌ها هستند. همچنین فیلم Tom and Jerry درنهایت ازطریق بازارهای دیجیتالی و خانگی نیز منتشر خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که عملکرد این فیلم لایو اکشن رضایت بخش بوده است. جمعه این هفته نیز انیمیشن Raya and the Last Dragon و فیلم Chaos Walking روی پرده‌های سینما خواهند رفت و با اینکه انیمیشن رایا و آخرین اژدها ازطریق دیزنی پلاس نیز قابل تماشا خواهد بود، اما به‌نظر می‌رسد که کم کم شاهد بازگشت فیلم‌های بزرگ‌تر به سالن‌های سینما هستیم.

کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کالین جست، کن جیونگ، پالاوی شاردا و راب دلینی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tom and Jerry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن نیز بر عهده تیم استوری بوده است. همچنین با اینکه فیلم تام و جری نقدهای منفی دریافت کرده، اما این فیلم کمدی توانسته سینمااسکور A- را از تماشاگران دریافت کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده