نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

تایید ساخت دنباله فیلم District 9

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 تایید کرد که فیلمنامه دنباله این فیلم علمی تخیلی با همکاری نویسندگان قسمت اول در حال نوشته شدن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم District 9 (منطقه ۹) در دست ساخت است. نیل بلومکمپ، کارگردان این فیلم علمی تخیلی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم District 10 آغاز شده است و شارلتو کاپلی و تری تچل مانند قسمت اول در نوشتن فیلمنامه دنباله آن نیز حضور خواهند داشت. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست. بلومکمپ پیش از این با کاپلی و تچل در فیلم District 9 و همچنین فیلم Chappie (چپی) که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، همکاری کرده بود.

اگرچه خبر ساخت دنباله فیلم District 9 می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما مراحل نوشتن فیلمنامه آن به‌تازگی آغاز شده و در حال حاضر مشخص نیست که قرار است شاهد چه اتفاقاتی در فیلم District 10 باشیم و بلومکمپ نیز توضیحاتی بیشتری را ارائه نکرده است. فیلم District 9 به‌ تهیه‌کنندگی پیتر جکسون، براساس فیلم کوتاه Alive in Joburg به کارگردانی خود نیل بلومکمپ ساخته و در سال ۲۰۰۹ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شود.

همچنین فیلم District 9 موفق شد نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار از جمله بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین تدوین، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم سال شود، اما درنهایت نتوانست اسکاری را ببرد. علاوه‌براین، فیلم District 9 که با بودجه‌ای در حدود ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۲۱۰.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در فیلم منطقه ۹ بازیگرانی چون شارلتو کاپلی، جیسون کوپ، ویلیام آلن یانگ، روبرت هوپ، کنت نوسی و ونسا هاوود حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده