نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸

نمایش نبرد با هیولاها در تریلر جدید انیمه Pacific Rim: The Black

نتفلیکس تریلر دیگری از انیمه Pacific Rim: The Black را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر اکشن و مبارزه با کایجوها هستیم.

ماه گذشته بود که نتفلیکس اولین تریلر انیمه Pacific Rim: The Black را منتشر کرد که این تریلر وعده بازگشت به ریشه‌های مجموعه و همچنین گسترش دنیای مجموعه فیلم Pacific Rim را داده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از انیمه Pacific Rim منتشر شده که حاوی تصاویر اکشن بیشتری از اتفاقات این انیمه است. در این تریلر شاهد بازگشت کایجوها و مبارزه آن با Jaeger هستیم که نشان می‌دهد سازندگان انیمه Pacific Rim: The Black تلاش کرد‌ه‌اند تا بیشتر حس و حال فیلم اصلی را در انیمه پیاده‌سازی کنند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان انیمه Pacific Rim: The Black در استرالیا روایت می‌شود؛ قاره‌ای که به خاطر بیرون آمدن کایجوها از اقیانوس، عملا باید تخلیه شود. تیلور و هارلی دو نوجوانی هستند که هنوز از این قاره بیرون نرفته‌اند. این دو به سختی برای جان سالم به در بردن در این اوضاع عجیب تلاش می‌کنند و ناامید به‌دنبال والدین خود می‌گردند. وظیفه ساخت سریال Pacific Rim: The Black بر عهده گرگ جانسون و کریگ کایل بوده است، اما اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های آن در دسترس نیست.

گیدئون ادلن در نقش هارلی تراویس، کلم ورذی در نقش تیلور تراویس و اریکا لیندبک در نقش لوآ، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی دوبله انگلیسی شخصیت‌های انیمه Pacific Rim: The Black را بر عهده دارند. سریال Pacific Rim: The Black که توسط بخش تلویزیونی لجندری تولید شده، در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده