نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۴

ساخت انیمه سریالی براساس مجموعه ترمیناتور

شبکه نتفلیکس در حال همکاری با استودیو سازنده انیمه Ghost in the Shell برای ساخت یک انیمه سریالی براساس مجموعه ترمیناتور است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه سریالی براساس مجموعه فیلم Terminator (ترمیناتور) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد که در همکاری با استودیو انیمه‌سازی Production I.G، استودیو سازنده انیمه Ghost in the Shell در حال ساخت این انیمه سریالی است که قرار است دنیای ترمیناتور را گسترش دهد و کارهایی که در گذشته قابل انجام نبود، را در این اثر پیاده‌سازی کنند. بااین‌حال، اکنون اطلاعات بیشتری از انیمه Terminator در دسترس نیست.

علاوه‌بر انیمه Ghost in the Shell، استودیو انیمه‌سازی Production I.G سابقه ساخت انیمه‌های دیگری مثل انیمه Psycho-Pass و انیمه Eden of the East را نیز در کارنامه خود داشته است. همچنین متسون تاملین، نویسنده فیلم Project Power که از شبکه نتفلیکس منتشر شده بود، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و شورانر در انیمه ترمیناتور حضور خواهد داشت. همچنین تاملین به مت ریوز در نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون کمک کرده است.

نتفلیکس طی ماه‌های گذشته همکاری گسترده‌ای را با استودیوهای مختلف برای ساخت انیمه انجام داده و علاوه‌بر انیمه Voltron: Legendary Defender، مدتی پیش از همکاری با Valve برای انتشار انیمه Dota: Dragon’s Blood در اواخر ماه اسفند خبر داد. از دیگر انیمه‌های در دست سخت نتفلیکس می‌توان به انیمه Splinter Cell، انیمه Tomb Raider، انیمه Skull Island و انیمه Pacific Rim: The Black اشاره کرد.

فیلم Terminator: Dark Fate، آخرین فیلم مجموعه ترمیناتور بود که در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت و نقدهای متوسطی را دریافت کرد و همچنین موفق شد تنها ۲۶۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که باعث لغو ساخت دنباله آن شد. در این فیلم شاهد بازگشت آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون به‌عنوان بازیگر نقش ترمیناتور و سارا کانر بودیم و همچنین جیمز کامرون هم به‌عنوان تهیه‌کننده و مشاور حضور داشت که باعث نشد تا این مجموعه به روزهای اوجش بازگردد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده