نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۷

نقش آفرینی بازیگر رزیدنت ایول در فیلم اقتباسی جدید از داستان ‌های جرج آر آر مارتین

پاول اندرسن کارگردان مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل مسئولیت کارگردانی فیلم اقتباسی In the Lost Lands از یکی از داستان‌های جرج آر آر مارتین، نویسنده داستان‌های مرجع سریال بازی تاج و تخت را برعهده خواهد داشت.

به گزارش نشریه ورایتی، فیلم سینمایی In the Lost Lands به کارگردانی پاول اندرسن و با نقش آفرینی میلا یوویچ از فیلم‌های رزیدنت ایول و دیو باتیستا از مجموعه Guardians of the Galaxy ساخته می‌شود. فیلمنامه این اثر براساس یکی از داستان‌های جرج آر آر مارتین، نویسنده‌ی رمان «نغمه آتش و یخ» که سریال محبوب Game of Thrones از روی آن ساخته شده، نوشته می‌شود.

CAA پشتیبانی مالی این پروژه را برعهده داشته و حقوق قانونی آن در ایالات متحده را در اختیار خواهد داشت. ضمن اینکه شرکت FilmNation Entertainment مسئول فروش بین‌المللی این فیلم بوده و قرار است در مراسم مجازی برلین به معرفی این پروژه بپردازد.

در داستان این فیلم، «یک ملکه که از تحقق بخشیدن به عشق ناکام خود ناامید شده است، حرکت جسورانه‌ای را انجام داده و یک جادوگر مرموز به نام گری آلیس (با بازی میلا یوویچ) را به خدمت می‌گیرد. آلیس و راهنمای او بویس (با بازی باتیستا) به بیابان‌های سرزمین گمشده فرستاده می‌شوند تا در یک ماجرای افسانه‌ای و در مسیر جستجوی ماهیت عشق و حقیقت با انسان‌های پلید و شیاطین مواجه شوند.»

Milla Jovovich و Dave Bautista و Paul W.S. Anderson

ظاهراً میلا یوویچ پیش از این و در سال ۲۰۱۵ مذاکراتی بر سر حضور در این فیلم داشته که به نتیجه نرسیده است. یوویچ که بیشتر با فیلم‌های اکشن Resident Evil شناخته می‌شود، اخیراً در فیلم اقتباسی شکارچی هیولا از سری بازی‌های Monster Hunter نقش آفرینی کرده است. نام جرج آر آر مارتین، نویسنده داستان‌های سریال گیم آف ترونز یکی از مهم‌ترین دلایلی است که توجه مخاطبان را به سمت این پروژه جلب کرد و باید دید که آیا این اثر ارزش منتظر ماندن را خواهد داشت یا خیر.

جرمی بولت از فیلم‌های رزیدنت اویل به همراه اندرسن، یوویچ، باتیستا و جاناتان میسنر ازطریق شرکت‌های Dream Bros Entertainment و Constantin Werner به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه حضور خواهند داشت.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده