نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

اولین تریلر انیمیشن Luca؛ اثر متفاوت دیزنی و پیکسار

دیزنی و پیکسار امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Luca را منتشر کردند که در آن با شخصیت‌های اصلی و اتفاقات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

مرداد امسال بود که استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار، انیمیشن جدید و اورجینال خود با نام Luca (لوکا) را معرفی کرد که این انیمیشن یک اثر ماجراجویی و داستان بلوغ خواهد بود که اتفاقات آن در کشور ایتالیا جریان دارد. پس از آن در روز گذشته پیکسار و دیزنی با انتشار اولین پوستر رسمی اعلام کردند که اولین تریلر انیمیشن لوکا در روز پنج‌شنبه منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن Luca منتشر شده است. اگر دنبال انیمیشن 2021 می‌گردید حتما مقاله ما رو مطالعه کنید. 

در اولین تریلر انیمیشن لوکا شاهد یک نگاه اجمالی به داستان، شهری که اتفاقات آن در جریان است و همچنین آرت استایل متفاوت آن هستیم و در طول تریلر با شخصیت‌های اصلی داستان بیشتر آشنا می‌شویم. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر انیمیشن Luca را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول اولین تیزر تریلر انیمیشن Luca متوجه می‌شویم که لوکا و آلبرتو تا زمانی‌که خارج از آب هستند، ظاهری انسانی دارند، اما زمانی‌که وارد آب می‌شوند یا حتی با آن تماس دارند، به شکل هیولا خواهند شد که ظاهرا مردم شهر نیز در طول سال‌های گذشته به شکار این هیولاها پرداخته بودند. انیمیشن Luca داستان و ماجراجویی افسانه‌ای لوکا و آلبرتو را دنبال می‌کند که این دو دوست درواقع موجودات دریایی هستند که شکلی انسانی می‌گیرند و کارهای انسانی سرگرم کننده را قرار است روی زمین در طول یک تابستان انجام دهند و تجربه کنند. 

انیمیشن Luca قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. انریکو کاساروسا که پیش از این در همکاری با پیکسار انیمیشن کوتاه La Luna را کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، وظیفه کارگردانی انیمیشن Luca را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لوکا نیز بر عهده جسی اندروز و مایک جونز بوده است. جونز پیش از این در نوشتن داستان و فیلمنامه انیمیشن Soul کمک کرده بود.

همچنین صداپیشگان انیمیشن جدید دیزنی و پیکسار نیز معرفی شدند که براساس آن، جیکوب ترمبلی، بازیگر فیلم Room صداپیشگی لوکا و جک دیلن گریزر، بازیگر فیلم It صداپیشگی آلبرتو را در این انیمیشن بر عهده دارند. همچنین مایا رودولف در نقش دنیلا و جیم گافیگان در نقش لورنزو، صداپیشگی والدین لوکا و اما برمن، بازیگر تازه‌کار در نقش جولیا، دوست جدید و دختر همراه ماجراجویی‌های لوکا و آلبرتو، دیگر صداپیشگان انیمیشن Luca هستند. مارکو باریچلی هم صداپیشگی ماسیمو، پدر جولیا را بر عهده دارد.


منبع ETOnline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده