نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۲

تکذیب حضور شخصیت های Big Hero 6 در دنیای سینمایی مارول

برخلاف شایعاتی که طی چند روز گذشته منتشر شده بود، منابع معتبر می‌گویند مارول برنامه‌ای برای اضافه کردن نسخه لایو اکشن Big Hero 6 به این مجموعه ندارند.

اگرچه بسیاری Big Hero 6 را بیشتر با انیمیشن دیزنی می‌شناسند، اما این مجموعه در اصل به مارول تعلق دارد که نسبت به انیمیشن آن دارای تفاوت‌های زیادی است و مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه نسخه لایو اکشن شخصیت‌های بیگ هیرو 6 مثل هیرو و بیمکس قرار است به دنیای سینمایی مارول اضافه شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات تکذیب شده‌اند. ورایتی در گزارش جدید خود شایعه منتشر شده توسط TheDisInsider را تکذیب کرد و گفت که قرار نیست شخصیت‌های Big Hero 6 به دنیای سینمایی مارول بیایند.

البته این موضوع بدان معنا نیست که شخصیت‌های بیگ هیرو 6 هرگز به دنیای سینمایی مارول و شخصیت‌هایی مثل کاپیتان آمریکا، ثور، هالک و بلک ویدو اضافه نخواهند شد، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای این موضوع وجود ندارد. مجموعه کمیک The Big Hero 6 توسط استیون تی سیگل و دانکن رولئو خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ و در قسمت اول کمیک Sunfire & Big Hero 6 معرفی شدند. برخلاف انیمیشن آن که اتفاقاتش در شهری خیالی به‌نام سان‌فرانسوکیو جریان داشت، اتفاقات کمیک آن در کشور ژاپن رخ می‌داد.

همچنین بیمکس یک محافظ با اندام‌هایی مصنوعی بود که می‌توانست به اژدهایی سبز رنگ تبدیل شود. انیمیشن Big Hero 6 توسط بخش انیمیشن‌سازی والت دیزنی تولید و در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن موفق شد بیش از ۶۵۷.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و حتی جایزه اسکار بهترین انیمیشن سریال را نیز دریافت کند. ورایتی در پایان اشاره کرد که نگهبانان کهکشان نیز کمیکی نه چندان محبوب و شناخته شده در دنیای کمیک مارول بود که به دنیای سینمایی مارول راه پیدا کرد و بنابراین دلیلی وجود ندارد که این موضوع برای گروه Big Hero 6 در آینده رخ ندهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده