نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸

تجربه حس وحشت با فیلتر واقعیت افزوده انیمه Attack On Titan

اپلیکیشن واقعیت افزوده انیمه Attack On Titan که طراحی و تولید آن توسط Funimation انجام شده، تایتان‌های غول آسا را به تصاویر و ویدیوهای اینستاگرامی شما می‌آورد.

شاید پیدا کردن یک طرفدار پروپاقرص انیمه که Attack On Titan را بزرگ‌ترین سریال انیمه حال حاضر جهان نداند، کار دشواری باشد. با شروع فصل چهارم و نهایی این سریال فوق‌العاده، حالا انیمه و مانگای اتک آن تایتانز تنها دو فصل تا پایان فاصله دارند. در همین رابطه، خبر جالبی منتشر شده که به انتشار فیلتر واقعیت افزوده یا Augmented Reality تایتان‌ها در گوشی‌های هوشمند اشاره دارد. البته دنیای انیمه به هیچ وجه با فیلترهای واقعیت افزوده غریبه نیست؛ می‌توان Pokemon Go را مشهورترین مثال این موضوع عنوان کرد که میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان آن را تجربه کردند. حالا و به‌لطف فناوری AR، طرفداران می‌توانند تایتان‌های غول آسا را در حیاط پشتی خانه‌ی خود مشاهده کنند.

این متن شاید قسمت‌هایی از داستان انیمه Attack on Titan را اسپویل کند

اپلیکیشن جدیدی که توسط Funimation طراحی شده، به شما این امکان را می‌دهد تا در محله خود قدم بزنید و با استفاده از فیلتر خاص این برنامه در گوشی موبایل خود، تایتان‌ها را در اطراف خود مشاهده کنید. شما می‌توانید ویدیوهای جالب این برنامه را در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارید.

پوستر فصل 4 انیمه Attack On Titan

پست جدید اکانت توییتر Funimation به معرفی اپلیکیشن Attack On Titan پرداخته و به طرفداران اعلام کرده حالا می‌توانند تصاویر تایتان‌های غول پیکری که در حیاط خانه‌ی آن‌ها حضور دارند را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، فصل چهارم انیمه Attack On Titan رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. این بار شخصیت ارن یگر (Eren Jaeger) و همراهان او در Survey Corps قصد حمله به کشور مارلی در آن سوی دریا را دارند که در تمام طول عمر آن‌ها تایتان‌ها را بر سر راه آن‌ها قرار دادند. البته حمله جدید آن‌ها مشکلات جدیدی هم بر سر راه خود دارد؛ چراکه این سریال نشان داده که نبرد هیچگاه بین دو دنیای سیاه و سفید نبوده بلکه این طرفین «خاکستری» هستند که در مقابل هم قرار می‌گیرند.

نمایی از انیمه Attack On Titan

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای درباره آینده‌ی مجموعه Attack On Titan بعد از پایان سریال مطرح نشده است. اما تقریباً واضح است که Hajime Isayama بعد از نبرد Survey Corps در فصل پایانی سریال، به این زودی‌ها به دنیای تایتان‌ها برنمی‌گردد. از طرفی شایعاتی مبنی بر دو بخشی بودن فصل پایانی سریال مطرح شده که طرفداران را برای آگاهی از سرنوشت این انیمه‌ی جذاب هیجان زده کرده است. ممکن است این بخش دوم به‌صورت اپیزودهای بیشتر یا حتی یک فیلم جداگانه از پایان بندی داستان‌های ارن یگر و دوستان او باشد.

اگر شما هم تجربه استفاده از این برنامه‌ی AR را داشتید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده