نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲

تکذیب شایعه حضور رایان رینولدز در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

رایان رینولدز طی پاسخ به سؤال یکی از هواداران در توییتر،‌ شایعه‌ی حضورش در فیلم Zack Snyder's Justice League را رد کرد.

هرچقدر که به موعد پخش فیلم ۴ ساعته و مورد انتظار لیگ عدالت: نسخه‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder's: Justice League) نزدیک می‌شویم، اخبار بیشتری با محوریت این اثر، در دسترس دنبال‌کنندگان قرار می‌گیرند.

شب گذشته Vanity Fair درقالب یک گزارش از حضور کاراکتری مهم در نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم Justice League خبر داد. کاراکتری که در لحظات پایانی فیلم سروکله‌اش پیدا می‌شود و طرفداران سرسخت و جدی دنیای کامیک‌های دی ‌سی را شوکه خواهد کرد. پس از نشر این خبر، طرفداران و دنبال‌کنندگان جهان کامیک‌های دی‌سی مشغول گمانه‌زنی شدند که شخصیت مورد بحث، کدام یک از کاراکترهای مهم این دنیا است که حضورش آن‌ها را شوکه خواهد کرد. طرفداران طی بحث‌های خود به این نتیجه رسیدند که یکی از گزینه‌های محتمل، می‌تواند کاراکتر گرین‌لنترن باشد. شخصیتی که با هنرنمایی رایان رینولدز در سال ۲۰۱۱ میلادی به روی پرده‌ی نقره‌ای آمد.

در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز طی پاسخ به سؤال یکی از طرفداران در توئیتر پیرامون همین قضیه، چنین متنی را منتشر کرد:

«حیف که چنین اتفاقی قرار نیست رخ بدهد. حضور هال جوردن (گرین ‌لنترن) به‌عنوان کمئو در لحظات پایانی فیلم می‌تواند یک اتفاق فوق‌العاده باشد. من قرار نیست در این فیلم نقش‌آفرینی بکنم. شاید بخواهند یک نسخه‌ی دیگر از گرین‌لنترن را نمایش بدهند. برای من، پرونده‌ی گرین ‌لنترن برای همیشه بسته شده و من لباس او را در کمد لباس‌هایم گذاشته‌ام؛ درواقع در کامپیوترم! (اشاره به کامپیوتری بودن لباس گرین ‌لنترن در اقتباس سینماییِ آن).»

نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) از شبکه HBO Max منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده