نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰

گردهم‌آیی جیمز گان و بازیگران اصلی Peacemaker در تصاویر پشت صحنه سریال

جیمز گان تصاویری از پشت صحنه‌ی سریال Peacemaker را در توییتر منتشر کرد که بازیگران اصلی این اثر ابرقهرمانی را نشان می‌دهد.

درحالی‌که تولید سریال ابرقهرمانی Peacemaker (صلح‌طلب) شبکه‌ی HBO Max همچنان ادامه دارد، جیمز گان به‌سراغ توییتر رفته و تصاویری از پشت صحنه‌ی این اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) به اشتراک گذاشته است که بازیگران اصلی آن به سرکردگی جان سینا را برای اولین‌بار در معرض نمایش قرار می‌دهد. فیلم‌برداری سریال صلح‌طلب به‌دلیل اتمام کار تولید فیلم جوخه‌ی انتحار بسیار زودتر از انتظارات آغاز شد و انتظار می‌رود که پخش آن از ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ (دی یا بهمن ۱۴۰۰) شروع شود. جیمز گان با انتشار تصاویری که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، اظهار داشت: «آیا برای آنچه عوامل تولید سریال Peacemaker آماده می‌کنند، حاضرید؟»

عوامل تولید سریال ابرقهرمانی صلح‌طلب در پشت صحنه

جیمز گان و بازیگران اصلی سریال Peacemaker

تصویر پشت صحنه سریال Peacemaker

جان سینا (بازیگر فیلم‌های Fast & Furious 9 و The Suicide Squad) در نقش پیس‌میکر، استیو ایجی (بازیگر آثاری نظیر The Suicide Squad و Superstore) در نقش جان اکونوموس، دانیل بروکس (بازیگر سریال‌های Orange Is the New Black و Close Enough) در نقش لئوتا آدبایو، رابرت پاتریک (بازیگر آثاری چون Terminator 2: Judgment Day و Perry Mason) در نقش اوگی اسمیت، جنیفر هالند (بازیگر آثاری نظیر Brightburn و American Horror Story) در نقش امیلیا هارکورت و کریس کنراد (بازیگر سریال‌های Patriot و Perpetual Grace, LTD) در نقش پارتیزانی با نام آدریان چیس، فهرست ستارگان سریال ابرقهرمانی Peacemaker را تشکیل می‌دهند.

از دیگر بازیگران سریال صلح‌طلب می‌توان به لاکلین مونرو، بازیگر سریال Riverdale‎ (ریوردیل)، چوکودی ایووجی، بازیگر سریال The Underground Railroad (راه‌آهن زیرزمینی)، آنی چانگ، بازیگر سریال Shades of Blue (سایه‌های آبی)، کریستوفر هیردال، بازیگر سریال‌های Hell on Wheels (جهنم متحرک) و Supernatural (سوپرنچرال)، الیزابت فیت لودلو، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، ریضوان مانجی، بازیگر سریال Goliath (جالوت)، نهوت لی، بازیگر سریال The Kroll Show (نمایش کرول) در نقش جودومستر، ایسون آرایا، بازیگر سریال Arrow (کماندار) در نقش امبر و لنی جیکوبسون، بازیگر سریال Nurse Jackie (پرستار جکی) در نقش اوان اشاره کرد.

با اینکه جزئیات فیلم‌نامه‌ی Peacemaker مخفی نگه داشته می‌شود، اما این سریال سرآغاز داستان پیس‌میکر را روایت می‌کند که به هر قیمتی در پی صلح است و اهمیتی ندارد که برای دستیابی به آن باید چند نفر را از میان بردارد. این سریال به گسترش دنیایی می‌پردازد که جیمز گان با فیلم جوخه‌ی انتحار خلق می‌کند؛ اثری که شرکت برادران وارنر آن را در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ اوت ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما می‌فرستد. جیمز گان فیلم‌نامه‌ی تمام ۸ قسمت سریال Peacemaker را به رشته‌ی تحریر درآورده است و تعدادی از اپیزودهای آن از جمله قسمت اول را کارگردانی می‌کند. این فیلمساز نام‌آشنا درکنار پیتر سفرن و جان سینا به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه نیز فعالیت می‌کند و وظیفه‌ی تولید سریال برعهده‌ی شرکت‌های ترول کورت اینترتینمنت، سفرن و بخش تلویزیونی برادران وارنر است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده