نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸

حضور یک بازیگر دیگر در سریال جدید دنیای سینمایی مارول

به‌تازگی یک بازیگر دیگر برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران سریال Ms. Marvel اضافه شده است.

از ماه آبان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel (میس مارول) در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا رسما آغاز شد که ایمان ولانی، بازیگر تازه‌کار نقش کامالا خان را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این سریال تایید و اعلام شده است. هالیوودریپورتر اعلام کرد که لورل مارسدن، بازیگر تازه‌کار هالیوود به جمع بازیگران سریال Ms. Marvel اضافه شده و قرار است زوئی زیمر را در این سریال بازی کند.

پیش از این شاهد حضور مارسدن در سریال Survive با بازی سوفی ترنر بودیم. زوئی زیمر برای کامالا خان در دنیای کمیک درواقع شخصیتی مانند فلش تامپسون برای پیتر پارکر است که بعضی مواقع یک زورگو و قلدر و بعضی مواقع یک دوست است. شخصیت کامالا خان قرار است در فیلم Captain Marvel 2 نیز حضور داشته باشد. سریال Ms. Marvel قرار است براساس کامالا خان، ابرقهرمان مسلمان آمریکایی-پاکستانی تولید و منتشر شود که این شخصیت توسط جی. ویلو ویلسون خلق و در سال ۲۰۱۳ برای اولین‌بار معرفی شده بود. 

علاوه‌بر ولانی و مارسدن، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد و همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، شرمین عبید چنائی و میرا منون وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده خواهند داشت

انتظار می‌رود سریال Ms. Marvel در ۶ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده