نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

تأخیر مجدد فیلم The Batman به دلیل ویروس کرونا

فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتیسون یک بار دیگر و به‌دلیل مثبت شدن تست کرونای اعضای تیم با تأخیر مواجه شده است. اطلاعاتی از برنامه آینده سازندگان برای تولید این فیلم به اشتراک گذاشته شده است.

با مثبت شدن تست کرونای چند نفر از اعضای تیم تولید فیلم سینمایی The Batman، روند ساخت اثر جدید مت ریوز یک بار دیگر با تأخیر روبه‌رو شده است. براساس گزارش نشریه The Sun، بدلکار رابرت پتیسون که نقش شوالیه سیاه‌ پوش را در فیلم جدید دنیای سینمایی DC برعهده دارد، به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده و باید به همراه سایر افرادی که با آن‌ها در ارتباط بوده به مدت ۱۰ روز قرنطینه شود. مبنع مطلعی که به نشریه سان گزارش داده می‌نویسد:

«فیلم‌برداری یک بلاک باستر با چنین مقیاس و اندازه‌ای حتی بدون خطر ابتلا به ویروس کرونا نیز سخت و چالش برانگیز است.»

«این موضوع نشان می‌دهد فرایند تست گیری شرکت برادران وارنر از کارکنان پروژه‌های مختلف خود مرتب انجام می‌شود، اما دور بودن تیم بدلکاران فیلمی که نقش مهمی در پیشبرد فرایند ساخت آن دارند می‌تواند دردسر بزرگی برای این استودیو باشد. همان‌طور که انتظار می‌رود، بسیاری از صحنه‌های جذاب و مهم این فیلم ابرقهرمانی به عملکرد بدلکاران وابسته است و کنار رفتن کل افراد تیم منجر به توقف روند فیلم‌برداری می‌شود.»

بتمن رابرت پتیسون

این منبع ادعا کرده که باوجود توقف فرایند تولید فیلم The Batman، همچنان انتظار می‌رود که طبق برنامه‌ریزی قبلی تا ماه مارس و قبل از تاریخ اکران خود در سال ۲۰۲۲ آماده شود.

«انتظار می‌رود که مراحل ساخت این فیلم تا ماه آینده جمع بندی شده و من فکر می‌کنم که بعد از این اتفاق همه یک نفس راحت خواهند کشید.»

این اولین باری نیست که فیلم جدید بتمن به‌دلیل ویروس کرونا با تأخیر مواجه می‌شود. این پروژه در ماه مارس سال گذشته و همزمان با وضع قوانین قرنطینه در بسیاری از کشورهای جهان برای شش ماه به حالت تعلیق درآمد. بعد از گذشت فاصله اندکی از پیگیری روند ساخت این فیلم، مثبت شدن تست کرونای رابرت پتیسون بازیگر اصلی The Batman موجب شد تا در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ یک بار دیگر تصمیم به تعویق زمان ساخت آن گرفته شود.

رابرت پتیسون در فیلم The Batman

نهایتاً روند فیلم‌برداری این فیلم در ماه نوامبر و در پی ابتلای یکی از بدلکاران به این ویروس، برای بار سوم به تأخیر افتاد.

فیلم The Batman با بازی زوئی کراویتز و کالین فرل برای اکران در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. اما در این فاصله، پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League را داریم که اخیراً تیزر جدیدی از آن توسط کارگردان این اثر منتشر شده بود. اسنایدر بعد از نمایش اولین تصویر از شخصیت جوکر در این فیلم، حالا نمایی از بتمنِ بن افلک را در این فیلم با طرفداران به اشتراک گذاشته است.


منبع nme
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده