نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

ساخت فیلم ترسناک جدید از روی کتاب استفن کینگ توسط کارگردان Baby Driver

اقتباس سینمایی دیگری از رمان The Running Man در دست ساخت قرار دارد که ادگار رایت سکان هدایت آن را در دست گرفته است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ادگار رایت، کارگردان فیلم‌های Shaun of the Dead (شانِ مردگان)، Baby Driver (بیبیِ راننده) و Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) برای کارگردانی اقتباس جدیدی از رمان The Running Man (مرد فراری) نوشته‌ی استیون کینگ برای شرکت پارامونت پیکچرز انتخاب شده است. این رمان علمی-تخیلی که استیون کینگ آن را در سال ۱۹۸۲ با نام مستعار ریچارد باخمن به رشته‌ی تحریر درآورد، در سال ۱۹۸۷ نیز برای تولید یک فیلم سینمایی با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر مورد اقتباس قرار گرفته بود، اما برداشت تازه را نمی‌توان یک بازسازی به‌حساب آورد و انتظار می‌رود که این اثر بسیار به داستان اصلی نزدیک باشد.

ادگار رایت با همکاری مایکل باکال، نویسنده‌ی فیلم‌های 21 Jump Street (خیابان جامپ شماره‌ی ۲۱) و Project X (پروژه‌ی ایکس) روی داستان فیلم The Running Man کار می‌کند که در انتها فیلم‌نامه‌ی آن را به نگارش در می‌آورد. سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس) از شرکت ژانر فیلمز درکنار اُدری چان و نیرا پارک از شرکت کامپلیت فیکشن به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم مورد بحث فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از بازیگران این اقتباس تازه در دست نیست و نمی‌دانیم که تولید آن از چه زمانی آغاز خواهد شد.

کتاب The Running Man داستانی هیجان‌انگیز و پادآرمان شهری را روایت می‌کند که در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده‌ی آمریکا اتفاق می‌افتد؛ زمانی‌که اقتصاد کشور نابود شده است و خشونت جهانی در بالاترین حد خودش قرار دارد. دراین‌میان بن ریچاردز، قهرمان اصلی داستان برای به‌دست آوردن پول کافی برای نجات حانواده‌اش تصمیم به شرکت در بازی محبوب و بسیار خطرناکی با نام «مرد فراری» می‌گیرد که به شرکت‌کنندگان امکان رفتن به هرجایی از دنیا را می‌دهد و درعین‌حال یک تیم شکار متشکل از قاتلانی مجرّب را برای شکارش اعزام می‌کند. اقتباس سینمایی قبلی The Running Man به کارگردانی پل مایکل گلیسر در سال ۱۹۸۷ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۲۷ میلیون دلاری به فروش ۳۸.۱ میلیون دلار دست یافت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده