نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

تمدید سریال فانتزی جدید نتفلیکس برای فصل دوم

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Fate: The Winx Saga با بازی ابیگیل کاون برای فصل دوم خبر داده است.

ماه گذشته بود که سریال Fate: The Winx Saga (سرنوشت: حماسه وینکس) از شبکه نتفلیکس منتشر شد و با اینکه نتوانست نقدهای خیلی مثبتی دریافت کند، اما ظاهرا توانسته نظر مخاطبان نتفلیکس را جلب کند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال فانتزی و ماجراجویی برای فصل جدید تمدید شده است. نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که سریال Fate: The Winx Saga برای فصل دوم تمدید شده است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که مانند فصل اول در ۶ قسمت تولید و منتشر شود. در ادامه می‌توانید این تیزر که حاوی تصویر رسمی نیست را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

سریال Fate: The Winx Saga، یک سریال لایو اکشن و متفاوت براساس انیمیشن Winx Club است که یک انیمیشن ایتالیایی برای گروه کودکان بوده است. این سریال لایو اکشن داستان بلوم، دختر نوجوانی که تا پیش از کشف قدرتش فکر می‌کرد بیشتر یک انسان است، را دنبال می‌کند. بلوم در یک مدرسه شبانه‌روزی جادویی با پنج پری دیگر ملاقات می‌کند که هر یک دارای قدرت‌های جادویی هستند و تمرکز سریال Fate: The Winx Saga نیز روی اتفاقات آن است.

ابیگیل کاون در نقش بلوم، دنی گریفین، هانا ون در وستهایزن، الیشا اپلبام، فردی تورپ، پرشس مصطفی، سدی سورال‌، تئو گراهام، الیوت سالت، جیکوب دادمن و ایو بست، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fate: The Winx Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برایان یانگ، نویسنده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام)، به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است که در فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga نیز باز خواهد گشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده