نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

گریم متفاوت اما استون در اولین پوستر فیلم لایو اکشن جدید دیزنی؛ اولین تریلر فردا

والت دیزنی با انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Cruella با بازی اما استون اعلام کرد که فردا اولین تریلر این فیلم لایو اکشن منتشر خواهد شد.

فیلم Cruella (کروئلا) که درواقع اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود، درواقع مانند فیلم Maleficent (مالیفیسنت) قرار است مسیر متفاوت‌تری را نسبت به منبع اقتباس خود دنبال کند و به ریشه این شخصیت شرور خواهد پرداخت. بااین‌حال، شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا شک و تردیدی در مورد اکران این فیلم در سالن‌های سینما به‌وجود بیاید، اما در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Cruella منتشر شده است.

والت دیزنی امروز اولین پوستر رسمی فیلم Cruella را منتشر کرده است که در این پوستر تنها شاهد حضور اما استون، بازیگر نقش شخصیت کروئلا دویل هستیم که ظاهر و گریمی بسیار متفاوتی دارد و ظاهرا بالاخره قرار است شاهد نمایش این فیلم لایو اکشن در سالن‌های سینما باشیم. همچنین دیزنی تایید کرد که اولین تریلر رسمی فیلم Cruella نیز فردا منتشر خواهد شد و باید دید که این فیلم لایو اکشن چقدر با دیگر فیلم‌های لایو اکشن دیزنی تفاوت خواهد داشت و در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم کروئلا را مشاهده کنید:

ظاهر متفاوت  اما استون، بازیگر نقش شخصیت کروئلا دویل در اولین پوستر فیلم Cruella

اما استون، جوئل فرای، پاول والتر هاوسر، اما تامپسون، امیلی بیچام، مارک استرانگ، کربی هوول باپتست و جیمی دیمیتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cruella حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، به‌همراه دانا فاکس، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. اتفاقات فیلم Cruella قرار است در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت که نسبت به دیگر کارهای لایو اکشن ظاهرا قرار است کمی متفاوت باشد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده