// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

ادامه نبرد کینگ کونگ با پادشاه هیولاها در تیزر کوتاه جدید فیلم Godzilla vs. Kong

به نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر بیشتر از آن که تمایل به پخش یک تریلر جدید از فیلم Godzilla vs. Kong داشته باشد، بخش‌هایی از آن را با تیزرهای کوتاه شرح و بسط می‌دهد.

یکی از بزرگ‌ترین انتقادهای واردشده به فیلم Godzilla: King of the Monsters مربوط‌به تریلرهای آن می‌شد؛ تریلرهایی که پخش آن‌ها از مدت‌ها قبل از اکران فیلم کلید خورد و از قضا همه‌ی آن‌ها درکنار هم بخش‌های زیادی از داستان فیلم را اسپویل کردند. به عقیده‌ی برخی از تحلیل‌گرها، تریلرهای گودزیلا: پادشاه هیولاها نقش قابل توجهی در شکست مالی آن اثر داشتند. به همین خاطر عجیب نیست که برادران وارنر فقط و فقط یک تریلر برای فیلم Godzilla vs. Kong پخش کرد و آن را هم در فاصله‌ی چند هفته‌ای تا پخش محصول ارائه داد. فیلم گودزیلا دربرابر کینگ کونگ در تاریخ ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین) همزمان در سینماها و شبکه HBO Max پخش می‌شود.

وارنر در شبکه‌های اجتماعی متفاوت خود صرفا نسخه‌هایی کوتاه‌تر و تدوین‌شده از همان یک تریلر را تحویل افراد علاقه‌مند به فیلم Godzilla vs. Kong می‌دهد تا آتش هایپ اثر خاموش نشود. ولی هر از چند وقت یک بار، در این تیزرهای کوتاه می‌توان با فوتیج‌هایی تازه مواجه شد که مثلا برخی از لحظات حاضر در تریلر اصلی فیلم Godzilla vs. Kong را با شاخ و برگ بیشتر به نمایش می‌گذارند. برای نمونه چند روز پیش بسیاری از طرفداران مشغول دیدن سیلی گودزیلا به کینگ کونگ در تیزر ژاپنی فیلم Godzilla vs. Kong شدند. حالا هم یک تیزر پخش‌شده توسط شرکت لجندری را می‌بینیم که در عین داشتن چند ثانیه‌ی تکراری، مثلا ارتباط بین دختربچه‌ی لال و کینگ کونگ را اندکی بهتر از قبل نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

تری روسیو، نویسنده‌ی سری فیلم دزدان دریایی کارائیب وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی Godzilla vs. Kong را برعهده داشته است؛ چهارمین فیلم در جهان سینمایی Monsterverse که ادامه‌دهنده‌ی راه فیلم Godzilla محصول سال ۲۰۱۴ میلادی، فیلم Kong: Skull Island از سال ۲۰۱۷ میلادی و فیلم Godzilla: King of the Monsters، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی خواهد بود. آدام وینگارد، فیلم‌ساز ۳۸ساله‌ی آمریکایی کارگردان فیلم Godzilla vs. Kong بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده