// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸

مدت زمان متفاوت سه قسمت پایانی سریال وانداویژن

اکنون فقط ۳ اپیزود از سریال وانداویژن باقی مانده است. اما آیا این قسمت‌ها به اندازه‌ی شش اپیزود نخست سریال WandaVision کوتاه هستند یا به شکل طولانی‌تر قصه می‌گویند؟

از همان ابتدا مخاطبان می‌دانستند که مدت‌زمان کلی سریال وانداویژن حدودا ۶ ساعت خواهد بود. در نتیجه وقتی مجموع دقایق شش اپیزود آغازین سریال تنها به ۳ ساعت و چند دقیقه رسید، اکثر طرفداران پیش‌بینی کردند که باید برای پایان قصه منتظر سه قسمت یک ساعتی باشیم. این پیش‌بینی‌ها نیز کاملا درست از آب درآمدند. کوین فایگی، خالق اصلی دنیای سینمایی مارول به‌تازگی این خبر داغ را اعلام کرد. در نتیجه اگر جذب سریال شده‌اید و نمی‌توانید برای حل شدن معماهای داستانی آن صبر کنید، حداقل حالا می‌دانید که به‌زودی یک ساعت محتوای جدید از وانداویژن را به تماشا می‌نشینید.

ساختار شبکه‌های آنلاین به استودیوها اجازه می‌دهد که به‌جای پیروی از مدت‌زمان مشخص برای همه‌ی قسمت‌های سریال، از این نظر قدرت مانور بیشتری داشته باشند؛ تا هر اپیزود به اندازه‌ی محتوای خود طول بکشد. از قضا افرادی که ۶ قسمت اول سریال وانداویژن را دیده‌اند، احتمالا احساس می‌کنند که شاید از این‌جا به بعد نوع داستان‌گویی اثر باید کمی متفاوت بشود؛ تا حدی که به نظر می‌رسد طولانی‌تر بودن اپیزودها در این بخش از قصه، بسیار درست و هیجان‌انگیز به نظر می‌آید.

سریال WandaVision دیزنی پلاس با نقش‌آفرینی الیزابت اولسن و پل بتانی تا امروز توجه بسیاری از بینندگان و رسانه‌های سینمایی و تلویزیونی را به خود جلب کرده است. حالا باید صبر کرد و دید که قصه‌ی واندا ماکسیموف که تا این‌جا با شش قسمت حدودا ۳۰ دقیقه‌ای جلو رفت، چگونه با سه اپیزود حدودا ۶۰ دقیقه‌ای به اتمام می‌رسد.


منبع Small Screen
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده