نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴

سریال The Last of Us: تحسین بازیگر شخصیت جوئل توسط تروی بیکر

تروی بیکر با نشر چند توئیت، به انتخاب بازیگران اصلی سریال The Last of Us واکنش نشان داد و از آن‌ها حمایت کرد.

پدرو پاسکال پس از موفقیت در عملیات تحویل بیبی یودا، حالا باید در دنیای پسا‌آخرالزمانی The Last of Us و در نقش جوئل، دل به یک ماموریت انتقال‌محور پر خطر دیگر بسپرد. روز گذشته بود که متوجه شدیم پدرو پاسکال رسما به‌عنوان بازیگر نقش جوئل میلر برای بازی در سریال The Last of Us شبکه‌ی HBO انتخاب شده است. پاسکال باید در نقش جوئل، دختری نوجوان با نام الی که حالا می‌دانیم بلا رمزی قرار است نقش او را ایفا کند، تحویل گروهی با نام «فایرفلایز» بدهد. سفری بر کرانه‌ی قاره‌ی آمریکا که از خطرات و لحظات احساسی بسیار زیادی پر شده است.

همانطور که احتمالا بسیاری از شما می‌دانید، این سریال قرار است قصه‌ی بازی ویدیویی The Last of Us را به‌دنیای تلوزیون بیاورد. در بازی The Last of Us، این تروی بیکر بود که با نقش‌آفرینی معرکه‌ی خود توانست روح و جان جوئل را در هنر هشتم زنده بکند. حالا هم که پدرو پاسکال برای نقش‌آفرینی این کاراکتر محبوب انتخاب شده، بیکر به‌عنوان بازیگر و نماد جوئل مابین مخاطبان و طرفداران، به این انتخاب واکنش نشان داده و چنین توئیتی را منتشر کرده است:

«همایت تمام‌وکمال من از تو! نقطه سرخط.

برای دیدن ابعاد تازه‌ی جوئل که تو قرار است آن‌ها را به‌من نشان بدهی و من از وجودشان خبر نداشتم، نمی‌توانم صبر کنم.

این راه و روش ما است (اشاره به عبارت معروف This is the way از سریال مندلورین)»

در جریان آخرین اخبار سینما و تلوزیون، بیکر همچنین با نشر یک توئیت، از انتخاب بلا رمزی به‌عنوان بازیگر الی، حمایت خود را اعلام کرد. نیل دراکمن که یکی از ارکان آفرینش سری The Last of Us به‌حساب می‌آید و حالا هم که نویسندگی اقتباس تلوزیونی این اثر را عهده‌دار است نیز با توئیت‌های خود، واکنش مثبت و حمایت‌هایش از انتخاب بازیگران جوئل و الی را به دنبال‌کنندگان خود، مخابره کرد.

هنوز تاریخ پخش سریال The Last of Us مشخص نیست. این سریال با نویسندگی نیل دراکمن و تهیه‌کنندگی کریگ مازن، با بازی پدرو پاسکال در نقش جوئل و بلا رمزی در نقش الی، در تاریخی نامشخص از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده