// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

مشخص شدن بازیگر نقش منفی فیلم کاپیتان مارول 2

بالاخره مشخص شد که کدام بازیگر باید در فیلم Captain Marvel 2 دربرابر کاپیتان مارول با بازی بری لارسون قرار بگیرد. پروسه‌ی پیش‌تولید دنباله‌ی فیلم کاپیتان مارول دارد به پایان می‌رسد.

زوی اشتن، بازیگر ۳۶ساله‌ی آثاری مانند فیلم Velvet Buzzsaw، سریال Fresh Meat، سریال Betrayal، فیلم Greta و فیلم Nocturnal Animals در کاپیتان مارول 2 نقش شرور قصه را بازی می‌کند. وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم مارول به نیا داکوستا سپرده شده است؛ کارگردان فیلم جدید و مورد انتظار Candyman که عملا لقب نخستین کارگردان زن سیاه‌پوست دنیای سینمایی مارول را به‌دست آورد. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی کاپیتان مارول 2 نیز بر دوش مگان مک‌دانل، یکی از اعضای تیم نویسندگی سریال وانداویژن بود.

علاوه‌بر زوی اشتن و بری لارسون، مخاطبان می‌دانند که در فیلم Captain Marvel 2 شاهد حضور ایمان ولانی در نقش میس مارول و تینا پریس خواهیم بود. رسانه‌ی ددلاین نمی‌تواند اعلام کند که زوی اشتن در فیلم کاپیتان مارول 2 دقیقا چه نقشی را بازی خواهد کرد. ولی می‌دانیم که او قرار است ابرشرور اصلی داستان باشد. البته چند فیلم مارول نشان داده‌اند که همیشه امکان آمدن یک شرور بزرگ‌تر به قصه در پرده‌ی پایانی وجود دارد.

زوی اشتن، بازیگر کاپیتان مارول ۲ با لباس عجیب مقابل پرده آبی عکاسی به حالت دست به کمر

در اولین فیلم کاپیتان مارول که با حواشی بسیار زیادی اکران شد، نقدهای متوسط داشت و بیشتر از یک میلیارد دلار فروخت، کارول دنورز با بازی بری لارسون میان نبرد دو نژاد مختلف فضایی قرار گرفت؛ Kreeها و Skrullها. او درنهایت حقیقت را فهمید، به نژاد مظلوم واقع‌شده کمک کرد و در مسیری قرار گرفت که ما بخش قابل توجهی از آن را ندیده‌ایم. در حقیقت فیلم کاپیتان مارول نشان داد که چگونه کارول دنورز مدت‌ها قبل تبدیل به یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‌های MCU شد و سپس او در فیلم Avengers: Endgame حاضر بود. ولی ما نمی‌دانیم که بین زمان وقوع اتفاقات فیلم Captain Marvel و فیلم Avengers: Endgame، کاپیتان مارول چه تجربه‌هایی را پشت سر گذاشت.

فیلم کاپیتان مارول ۲ برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده