نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴

حضور جک بلک در فیلم Borderlands با بازی کیت بلانشت

جک بلک برای صداپیشگی یکی از کاراکترهای محبوب دنیای Borderlands در اقتباس سینمایی این بازی همکاری می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران فیلم Borderlands (سرزمین‌های مرزی) باری دیگر گسترش یافته است. جک بلک که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های Jumanji (جومانجی)، King Kong (کینگ کونگ) و Gulliver's Travels (سفرهای گالیور) شناخته می‌شود، برای صداپیشگی کاراکتری با نام کلپ‌ترپ در این فیلم اکشن ماجراجویانه انتخاب شد. این خبر اندکی پس از انتشار خبر پیوستن جیمی لی کرتیس، بازیگر فیلم‌های Knives Out (چاقوکشی) و Halloween (هالووین) به بازیگران فیلم «سرزمین‌های مرزی» مخابره شد. به گزارش هالیوودریپورتر، کرتیس در نقش باستان‌شناسی با نام تنیس ظاهر می‌شود که احتمالاً از مکان یک والت «مملو از فناوری سلاح‌های بیگانه» آگاه است. از دیگر بازیگران این فیلم پُرستاره نیز می‌توان به کوین هارت، بازیگر فیلم‌ «جومانجی» و کیت بلانشت، بازیگر فیلم Ocean's Eight (هشت یار اوشن) اشاره کرد که به‌ترتیب نقش‌های رولاند و لیلیث را ایفا می‌کنند.

Borderlands

الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish (آرزوی مرگ) و Knock Knock (تق تق)، سکان هدایت اقتباس سینمایی بازی Borderlands شرکت لاینزگیت را برعهده دارد. کریگ مازن، خالق و نویسنده‌ی سریال Chernobyl (چرنوبیل) آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم Borderlands (سرزمین‌های مرزی) را به رشته‌ی تحریر درآورده است و آوی آراد و آری آراد از شرکت آراد پروداکشنز و اریک فیگ از شرکت پیکچراستارت آن را تولید می‌کنند. آوی آراد و پسرش آری آراد تولید فیلم‌هایی نظیر Iron Man (مرد آهنی)، Spider-Man (مرد عنکبوتی)، The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز)، X-Men (مردان ایکس)، Ghost Rider (روح‌سوار) و Blade (تیغه) را در کارنامه دارند. جیمز مایرز از لاینزگیت، امی یو از شرکت آراد پروداکشنز و لوسی کیتادا از پیکچراستارت روی این پروژه نظارت می‌کنند. خبر تولید فیلم «سرزمین‌های مرزی» اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ اعلام و سپس در سال ۲۰۱۹ تولید آن رسماً تأیید شد.

رندی پیچفورد، بنیان‌گذار استودیوی گیرباکس سافتور و تهیه‌کننده‌ی اجرایی مجموعه بازی‌های Borderlands و استراوس زلنیک، رئیس و مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم «سرزمین‌های مرزی» خواهند بود. سری بازی‌های بوردرلندز را می‌توان یکی از موفق‌ترین مجموعه بازی‌های دنیا به‌حساب آورد که بالغ‌بر ۶۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. داستان این مجموعه روی چهار والت هانتر تمرکز دارد که برای شکار یک جهش‌یافته‌ی بیگانه به سیاره‌ی دوردست پاندورا سفر می‌کنند و دراین‌میان شایعاتی وجود دارد که می‌گوید این بیگانه دارای یک فناوری پیشرفته است. این گروه چهار نفره پیش از شکار بیگانه به سراغ نابودی رئیس یک ارتش سری می‌روند و به‌سرعت خود را درگیر نبردی با حیوانات وحشی منطقه و راهزنان می‌یابند. شرکت لاینزگیت تابه‌حال تاریخ اکران فیلم Borderlands را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر راه‌یابی آن به سینما باشیم.

جک بلک آخرین‌بار در فیلم Jumanji: The Next (جومانجی: مرحله‌ی بعدی) جلوی دوربین رفت که در سال ۲۰۱۹ شاهد اکرانش بودیم. این فیلم دنباله‌ای برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) به‌حساب می‌آید که دواین جانسون، کوین هارت، کارن گیلان، آکوافینا، نیک جوناس و روری مک‌کین در آن به ایفای نقش پرداختند و با بودجه‌ی ۱۳۲ میلیون دلاری به فروش ۸۰۰ میلیون دلاری در گیشه دست یافت. از دیگر آثار این هنرپیشه‌ی آمریکایی می‌توان از فیلم‌های High Fidelity (وفادارانه)، Shallow Hal (هال ظاهربین)، School of Rock (مدرسه‌ی راک) و Bernie (برنی) نام برد. الی راث نیز علاوه‌بر فیلم‌های Knock Knock و Death Wish، کارگردانی آثاری چون Hostel (مسافرخانه)، Cabin Fever (تب کابین)، The Green Inferno (جهنم سبز) و The House with a Clock in Its Walls (خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش) را در کارنامه دارد.  


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده