// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

ظاهر ترسناک و عجیب جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر

مجله ونیتی فر به‌صورت اختصاصی دو تصویر جدید از جوکر با نقش‌آفرینی جرد لتو و گریم بسیار خاص او در فیلم لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر را منتشر کرد؛ جوکری بسیار متفاوت با قبل.

جوکر با بازی جرد لتو در تصویر سیاه و سفید و نشسته روی صندلی فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر

فیلم Zack Snyder's Justice League با مدت‌زمان ۴ ساعت حدودا پنج هفته‌ی دیگر از شبکه HBO Max پخش می‌شود و بالاخره طرفداران می‌توانند چهره‌ی جوکر با بازی جرد لتو در آن را ببینند؛ جوکری کابوس‌وار که اسنایدر قول داده بود جلوه‌ی تازه‌ای از او را در فیلم خود به نمایش بگذارد. وی در یکی از این تصاویر دقیقا داخل همان همان راهرو تنگی نشسته است که یکی از تصاویر سیاه‌وسفید منتشرشده توسط اسنایدر نشان می‌دادند که بتمن مشغول قدم زدن به سمت انتهای آن می‌شود. در هر حالت فعلا یک حقیقت را نمی‌توان انکار کرد؛ همان‌گونه که زک اسنایدر قول داده بود، شخصیت جوکر با بازی جرد لتو در فیلم او به مراتب متفاوت با قبل به نظر می‌رسد.

جرد لتو پیش‌تر در مصاحبه‌های خود، زک اسنایدر را یک جنگ‌جو نامید و گفت که او واقعا برای آفرینش فیلم Justice League اصلی تلاش کرده است؛ تا اثری را ارائه بدهد که اگر دختر خود را از دست نمی‌داد و عملا توسط وارنر مجبور به جدایی از پروژه نمی‌شد، می‌خواست تقدیم مخاطبان کند. لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر در تاریخ ۲۸ اسفند (۱۸ مارچ) پخش می‌شد و طرفداران می‌توانند راس ساعت ۲۰:۴۴ یک‌شنبه‌ی پیش‌رو به تماشای تریلر اصلی آن بپردازند.

اسنایدر در رابطه با آمدن جوکر به فیلم لیگ عدالت می‌گوید: «همیشه می‌خواستم جوکر را به این جهان بیاورم. وقتی پیش از واقعی شدن پخش نسخه‌ی اصلی لیگ عدالت به گذشته فکر می‌کردم، مدام به یاد شخصیت جوکر می‌افتادم».

نگاه نافذ و ترسناک و گریم خاص جوکر جرد لتو در فیلم لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر و تصویر سیاه و سفید او


منبع VanityFair
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده