نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵

انتشار تریلر جدید سریع و خشن 9؛ بازگشت بزرگ

به تازگی تریلر جدیدی از قسمت نهم مجموعه اکشن Fast & Furious منتشر شده که با عنوان «بازگشت خانواده سریع شما» طرفداران را برای یک تجربه جذاب و هیجان انگیز دیگر آماده می‌کند.

یونیورسال پیکچرز همزمان با رویداد ورزشی سوپر بول تریلر جدیدی را برای قسمت نهم مجموعه سریع و خشن منتشر کرده است. بعد از انتشار چند تصویر جدید از پشت صحنه‌ آماده سازی این فیلم، این آخرین تیزری است که از قسمت جدید Fast & Furious منتشر می‌شود. وین دیزل، میشل رودریگز و سانگ کانگ از جمله ستارگانی هستند که در این قسمت حضور خواهند داشت.

اما اگر بخواهیم تنها به یک پیام مهم در این ویدیو اشاره کنیم، آماده شدن اعضای خانواده سریع و خشن برای یک بازگشت بزرگ را خواهیم داشت. F9 که در ابتدا برای اکران در ماه می سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود، به دلایلی که تقریباً همه‌ی فیلم‌های جدید با آن درگیر بودند حدود یک سال است که به تأخیر افتاده است. آخرین باری که یک تریلر طولانی از صحنه‌های فیلم منتشر شد نیز به ژانویه سال گذشته برمی‌گردد. بنابراین حالا دیگر همه چیز برای بازگشت هیجان انگیز و متفاوت این خانواده پرطرفدار آماده شده است.

وین دیزل و جان سینا در سریع و خشن ۹

به طور کلی تریلر Super Bowl یک بار دیگر حضور ستارگان اصلی این فیلم از جمله وین دیزل، رودریگز، کانگ و البته شارلیز ثرون را در این قسمت به ما یادآوری می‌کند. ستاره فیلم مدمکس: جاده‌ی خشم و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم Monster اینبار نقش «کلیپر» شخصیت منفی این فیلم را برعهده خواهد داشت. هلن میرین از دیگر بازیگران این قسمت است که در نقش Magdalene Shaw به این مجموعه برمی‌گردد. ضمن اینکه جان سینا کشتی گیر حرفه‌ای آمریکایی نیز به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های منفی این فیلم در F9 حضور خواهد داشت. سوپراستار مسابقات WWE درباره این فیلم می‌گوید:

«همه می‌دانند که وقتی حرف از اکشن به میان می‌آید، Fast قرار است مثل همیشه بهترین باشد. چیزی که درباره Fast 9 دوست دارم این است که قرار است تکه‌های این میراث چندین سال کنار هم قرار بگیرند. در واقع این قسمت فقط متمرکز به جنبه‌ی اکشن فیلم‌های Fast نبوده و توجه ویژه‌ای به داستان‌های این مجموعه دارد. اگر از طرفداران این سری باشید، پاسخ بسیاری از سؤالات خود را در این قسمت دریافت خواهید کرد. تمرکز فیلم روی روایت داستانی، بخش مورد علاقه من در این قسمت است.»

سریع و خشن 9 برای اکران در تاریخ ۸ می ۲۰۲۱ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. شما می‌توانید در ادامه به تریلر مذکور نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

وین دیزن بازیگر نقش دامنیک تورتو و ستاره اصلی فیلم‌های سریع و خشن پیش از این اذعان کرده که قسمت دهم این فرنچایز آخرین قسمت آن خواهد بود. او در مصاحبه با اینترتینمنت دیلی اعلام کرده که این موضوع را سال‌ها پیش با پاول واکر مطرح کرده بود.

«شاید دلیل اصلی این تصمیم صحبت‌هایی باشد که سال‌ها قبل و در حوالی سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳  با پابلو (واکر) داشتیم. در واقع از همان موقع تصمیم گرفتیم که در قسمت دهم کار را تمام کنیم. همیشه احساس می‌کردیم که این می‌تواند پایان خوبی برای همه این سال‌ها باشد.»

نظرات خود درباره Fast 9 را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده