نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸

تعریف و تمجید تام هالند از فیلم مرد عنکبوتی 3

تام هالند اخیرا طی صحبت‌های خود تعریف و تمجید بسیار زیادی از فیلم مرد عنکبوتی ۳ کرده است.

باتوجه‌به شایعات اخیر پیرامون تیم بازیگری جاه‌طلبانه فیلم جدید مرد عنکبوتی و اخبار تازه این فیلم، به‌نظرِ بسیاری این پروژه می‌تواند قواعد همکاری بین مارول و سونی پیکچرز را برای همیشه دستخوش تغییری مثبت کند. تام هالند، بازیگر حال حاضر نقش مرد عنکبوتی در مصاحبه‌ای با رسانه ورایتی با توصیف فیلم جدید مرد عنکبوتی به‌عنوان «جاه‌طلبانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ با تمرکز بر یک کاراکتر»، هایپ ایجاد شده برای این فیلم سینمایی را دو برابر کرد. او همچنین چند روز پیش تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرد و با بیان این موضوع که به‌تازگی در سکانسی بازی کرده که «به‌سادگی یکی از نقاط برجسته کارنامه کاری» او است، نظرات زیادی را به خود جلب کرده بود.

تام هالند در مصاحبه خود چنین گفت:

«می‌توانم بگویم این جاه‌طلبانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ با تمرکز بر یک شخصیت است که تا به امروز ساخته شده است. شما می‌نشینید، فیلمنامه را می‌خوانید، می‌بینید که سازندگان [در این فیلم] دارند چه‌کارهایی می‌کنند و [می‌بینید] که آن‌ها دارند موفق می‌شوند. بسیار تأثیرگذار است. تا حالا چنین فیلم ابرقهرمانیِ متمرکز بر یک شخصیتی ندیده‌ام. و خوب، می‌دانید من باز هم آن پسربچه‌ی کوچک و خوش‌شانسم که توانسته مرد عنکبوتی باشد. ما مراحل فیلم‌برداری زیادی پیش روی خود داریم. فیلم‌برداری را پیش از کریسمس شروع کرده‌ایم و به‌مدت حدودا هفت هفته ادامه داده‌ایم. با رسیدن استراحت کریسمس، کار را متوقف کردیم و سپس دوباره به سر کار باز گشتیم. من همچون هرکسی دیگری برای دیدن این فیم مشتاق هستم، چه برسد به اینکه بخشی از آن باشم.»

تام هالند در نقش اسپایدرمن در فیلم Spider-Man 3

تام هالند در سومین فیلم مرد عنکبوتی که فعلا عنوانی رسمی ندارد، مجددا به‌عنوان مرد عنکبوتی ظاهر می‌شود و درکنار بندیکت کمبربچ در نقش دکتر استرج به جنگ جیمی فاکس در نقش الکترو می‌رود. زندیا نیز در سومین قسمت از سری مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول نقش مری جین را بازی خواهد کرد. درحالیکه بسیاری از بازیگران قبلی اسپایدرمن در این فیلم حضور دارند، بازگشت جیمی فاکس در نقش الکترو فاصله موجود بین سه مجموعه سونی با محوریت مرد عنکبوتی را کمتر از قبل می‌کند. از طرفی در قسمت قبلی مردعنکبوتی نیز شاهد حضور جی. کی. سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون بودیم که پیش از آن در فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی حاضر شده بود. به همین ترتیب انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد کراس‌اور «دنیای سینمایی سونی با شخصیت های مارول» به مرکزیت ونوم و «دنیای سینمایی مارول» باشیم. تمام این موارد، فاصله موجود بین مجموعه‌های مرد عنکبوتی را کم و کمتر می‌کند.

پس از حضور جیمی فاکس در نقش الکترو شایعات بسیاری پیرامون حضور بازیگران قدیمی فیلم های مرد عنکبوتی به گوش رسید. شایعاتی همچون بازگشت آلفرد مولینا برای ایفای دوباره نقش دکتر اختاپوس، حضور توبی مگوایر و آندرو گارفیلد برای ایفای نقش مرد عنکبوتی منحصر به خودشان، حضور چارلی کاکس برای بازی در نقش دردویل و بازگشت ویلیام دفو برای ایفای نقش نورمن آزبورن. فیلم جدید مرد عنکبوتی پس از دوبار تأخیر، برای اکران در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده