نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید رزیدنت ایول

سونی پیکچرز سرانجام اعلام کرد که در چه زمانی می‌توانیم شاهد اکران ریبوت فیلم Resident Evil باشیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ماه گذشته بود که اعلام شد مراحل فیلم‌برداری و تولید ریبوت فیلم Resident Evil (رزیدنت اویل) رسما به پایان رسیده  و این فیلم وارد مراحل پس از تولید خود شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم ترسناک و اکشن که اقتباسی براساس یک مجموعه بازی ویدیویی بسیار محبوب است، مشخص شده است. سونی اعلام کرد که ریبوت فیلم Resident Evil قرار است در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود که این تاریخ ۶ روز زودتر از زمانی است که پیش از این شایعه بود فیلم رزیدنت ایول قرار است در آن تاریخ اکران شود.

ریبوت فیلم Resident Evil با همکاری سونی پیکچرز و Constantin Film، سازنده هر ۶ قسمت فیلم رزیدنت ایول در دست ساخت است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست. جوناس رابرتز، نویسنده و کارگردان فیلم 47Meters Down، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Resident Evil را بر عهده داشته است که پیش از این در بیانیه تایید ساخت فیلم گفته بود که ریبوت این فیلم قرار است به بازی‌های رزیدنت ایول وفادار باشد.

پوستر سریال انیمیشنی Resident Evil: Infinite Darkness از نتفلیکس

کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، اون جوگیا در نقش لیان کندی، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، نیال مک‌دوناف در نقش ویلیام برکین و دانل لوگ در نقش رئیس پلیس برایان آیرونز، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Resident Evil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر ریبوت فیلم رزیدنت ایول، نتفلیکس در حال ساخت یک سریال و انیمیشن براساس بازی Resident Evil است. 

انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness درواقع یک سریال انیمیشنی CG و سه‌بعدی است که در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس منتشر خواهد شد و اتفاقات آن در دنیای اصلی و بازی جریان خواهد داشت. تمرکز این انیمیشن سریالی روی شخصیت کلر ردفیلد و لیان کندی خواهد بود و این سریال به یک اثر اکشن ترسناک توصیف شده است که در آن وعده تصاویر ترسناک حاوی تعلیق به‌همراه صحنه‌های اکشن نفس‌گیر داده شده است.

علاوه‌براین انیمیشن، نتفلیکس در حال ساخت سریال Resident Evil نیز است که این سریال لایو اکشن قرار است دارای یک داستان اورجینال از دنیای زامبی محور این مجموعه باشد که اتفاقات آن در دو خط زمانی جریان دارد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از سریال رزیدنت ایول از جمله بازیگران، زمان شروع تولید یا زمان انتشار آن در دسترس نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده