نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴

ساخت فیلمی براساس ماجراهای GameStop و کاربران ردیت

امتیاز ساخت فیلمی براساس اتفاقات جنجالی بین کاربران ردیت و فروشگاه بزرگ گیم استاپ خریداری شده است و این فیلم به‌نوعی در دست ساخت است.

بنابر گزارش ددلاین، شرکت مترو گلدوین مِیِر حق ساخت پروپوزالِ کتاب The Antisocial Network از بن مزریچ را خریداری کرده است. اینکه کتاب درباره «گروهی از سرمایه‌گذران آماتور، گیمرها و ترول‌های اینترنتی» خواهد بود، افرادی که با هماهنگی، سرمایه‌گذاری و دور زدن بانکدارها در حوزه تخصصی خود آن‌ها، «وال استریت را به زانو در می‌آورند.»

گویا مزریچ و نمایندگان او پروپوزال این کتاب را از پایان هفته گذشته در بازار ارائه کردند، زمانی‌که ماجراهای گیم‌استاپ و کاربران ردیت در روزهایی ابتدایی خود قرار داشتند، و شرکت مترو گلدوین مِیِر در شب جمعه همان هفته نسبت به خرید حق ساخت این پروپوزال پا پیش گذاشته است. مزریچ برای نوشتن کتاب در این حوزه تجربیاتی دارد. او نویسنده کتاب «میلیاردرهای تصادفی: پیدایش فیسبوک، داستانی درباره روابط جنسی، پول، نبوغ و خیانت» است. کتابی که دیوید فینچر نسخه سینمایی آن را با نام شبکه اجتماعی (Social Network) ساخت. تصویر گیم استاپ روی گوشی موبایل

با اینکه داستان ساب ردیتِ WallStreetBets و سهام فروشگاه گیم استاپ هنوز هم در جریان است اما طبق گزارش‌ها ساخت این فیلم در اولویت‌های شرکت مترو گلدوین مِیِر قرار دارد. ماجراهای ردیت و گیم استاپ در روزهای اخیر جنجال زیادی را به‌همراه داشته است و رسانه‌های زیادی در این‌باره نوشته‌اند. به همین ترتیب ساخت فیلمی براساس این ماجرا آنچنان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید.

نظر شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن چنین فیلمی چیست؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده