نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶

اولین تیزر فیلم ترسناک جدید کارگردان Split؛ انتشار تریلر رسمی به‌زودی

ام نایت شیامالان به‌تازگی اولین تیزر فیلم Old را منتشر کرد که هفته آینده قرار است اولین تریلر رسمی این فیلم ترسناک منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فیلم ترسناک و جدید ام نایت شیامالان منتشر شده است. شیامالان اخیرا یک تیزر کوتاه از فیلم Old (اولد) را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد که در این ویدیو کوتاه شاهد حضور یک خانواده در ماشین RV هستیم که این خانواده در حال رفتن به تعطیلات هستند. بچه این خانواده در عقب ماشین سوالی از پدر و مادر خود می‌پرسد و در ادامه تیزر متوجه می‌شویم که زمان تنها چیز مهم است و این خانواده قرار نیست تعطیلات خوشی را سپری کنند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شیامالان در توییت خود همچنین تایید کرد که اولین تریلر فیلم Old قرار است در مسابقه Super Bowl که در بامداد دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، پخش شود. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم جدید شیامالان در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که فیلم Old اقتباسی از یک رمان گرافیکی فرانسوی به‌نام Sandcastle اثر پیر اسکار لوی و فردریک پیترز خواهد بود که این رمان گرافیکی در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است. 

این رمان داستان گروهی متشکل از ۱۳ نفر را دنبال می‌کند که قادر به ترک یک ساحل مرموز و دور افتاده نیستند و رازی تاریک که شامل زمان نیز می‌شود، در این مکان پنهان شده است. این رمان گرافیکی به یک داستان ترسناک در مورد اجتناب ناپذیر بودن مرگ و چیزی مشابه سریال The Twilight Zone یا سریال Lost توصیف شده است. شیامالان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته است. الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف، ویکی کریپس، کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Old حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Old قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده