نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۹

لغو ساخت سریال های استار فاکس و زلدا توسط نینتندو

پس از اینکه خبر ساخت سریال The Legend of Zelda برای نتفلیکس فاش شد، نینتندو ساخت سریال زلدا و سریال استار فاکس را لغو کرد.

در گذشته شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه نتفلیکس به‌دنبال ساخت سریالی لایو اکشن براساس بازی The Legend of Zelda است، اما از آن زمان اخبار دیگری منتشر نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که نینتندو ساخت دو سریال که براساس IPهای محبوبش در دست ساخت بوده، را لغو کرده است. طبق اطلاعاتی که آدام کونوور در برنامه Adam Ruins Everything منتشر کرده، نتفلیکس در حال همکاری با نینتندو برای ساخت یک سریال لایو اکشن براساس بازی The Legend of Zelda بود و درکنار آن در همکاری با College Humor یک سریال براساس بازی Star Fox نیز مراحل توسعه خودش را سپری می‌کرد.

بااین‌حال، فاش شدن اطلاعاتی از ساخت سریال The Legend of Zelda توسط یکی از اعضای نتفلیکس که هویت آن مشخص نشده، باعث شد تا نه‌تنها ساخت سریال زلدا توسط نینتندو لغو شود، بلکه این موضوع باعث قطع همکاری نینتندو با College Humor برای ساخت سریال Star Fox نیز شده بود. در طول صحبت‌های سرف تایمز و کونوور، مشخص شد که سریال استار فاکس قرار بود در سبک انیمیشن Fantastic Mr. Fox به کارگردانی وس اندرسن تولید و منتشر شود.

بازی Star Fox

بااین‌حال، اطلاعاتی از سریال The Legend of Zelda در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این سریال قرار بود یک اثر لایو اکشن باشد و خبر آن اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ فاش شده بود. اگرچه همکاری نتفلیکس با نینتندو بسیار کوتاه بود، اما نتفلیکس سابقه خوبی در ساخت اقتباس براساس بازی‌های ویدیویی از جمله ساخت سریال Castlevania دارد. همچنین پس از موفقیت سری بازی ویچر، نتفلیکس به سراغ رمان‌های آن رفت و سریال The Witcher را تولید و منتشر کرد.

نتفلیکس هم‌اکنون در حال ساخت سریال، انیمه و انیمیشن براساس مجموعه بازی‌های محبوب دیگری چون Resident Evil، سایبرپانک 2077 و Cuphead است. همچنین نینتندو در حال همکاری با یونیورسال و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت، سازنده انیمیشن Despicable Me و انیمیشن Minions برای ساخت انیمیشن ماریو است که این انیمیشن انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده