// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

مشخص شدن درجه سنی رسمی فیلم لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر

بالاخره درجه‌ی سنی رسمی فیلم Zack Snyder's Justice League مشخص شد. اثر ۴ ساعتی زک اسنایدر در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) از شبکه آنلاین HBO Max پخش می‌شود.

سازمان رده‌بندی سنی رسمی فیلم‌ها اعلام کرد لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر به خاطر خشونت و استفاده از برخی کلمات، باید با درجه سنی بزرگسال/R پخش شود. شخص اسنایدر هم پیش‌بینی کرده بود که این سازمان همین درجه سنی را برای فیلم حدودا ۴ ساعتی او در نظر بگیرد. به مناسبت اعلام همین اخبار سینما و تلویزیون، رسانه IGN اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ فوریه (۹ اسفند) یک پنل آنلاین با حضور زک اسنایدر و برخی از بازیگران فیلم Zack Snyder's Justice League را برگزار می‌کند. همجنین ما می‌دانیم که تریلر اصلی لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) پخش می‌شود.

در همین حین شان اوکانل، نویسنده کتاب Release the Snyder Cut که در تاریخ یک مارس (۱۱ اسفند) منتشر می‌شود، بخشی از صحبت‌های زک اسنایدر در آن را با همگان به اشتراک گذاشت. اسنایدر در این بخش از حرف‌های خود توضیح می‌دهد که چرا برخلاف بعضی از ادعا، طرفداران او معمولا رفتاری سمی ندارند و واقعا کارهای ارزشمندی انجام دادند.

زک اسنایدر: «از آن‌جایی که ماه‌ها طرفداران من در پاسخ به انواع‌واقسام پست‌های صفحات مختلف وارنرمدیا در شبکه‌های اجتماعی درخواست اکران لیگ عدالت واقعی را داشتند، عده‌ای رفتار آن‌ها را سمی می‌دانند. اما سمی خطاب کردن آن‌ها بی‌معنی و زشت است. ما می‌دانیم که چه اشخاصی چنین صحبت‌هایی را راجع به‌دنبال‌کنندگان فیلم Zack Snyder's Justice League می‌زنند و خوب می‌فهمیم که چه اهدافی از بیان این صحبت‌ها دارند.

در کدام جهان یک «جامعه‌ی طرفداران سمی» به‌خاطر مرگ دختر من صدها هزار دلار پول جمع می‌کند و به سازمان پیش‌گیری از خودکشی‌های ناشی از افسردگی می‌دهد؟ آن‌ها احتمالا در انجام کارهای انسانی، جلوتر از هر جامعه‌ی طرفداران دیگری هستند. چه کارهای خوش‌قلبانه و خوبی که انجام ندادند. نمی‌فهمم چه‌طور باید آن‌ها را جامعه‌ی طرفداران سمی خطاب کرد».

زک اسنایدر در حال کشیدن کمان در پشت صحنه ساخت فیلم

زک اسنایدر که به‌خاطر فشارهای استودیو مجبور به تغییر چند بخش فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice شده بود، در پروسه‌ی ساخت فیلم Justice League فشار بسیار بیشتری را متحمل می‌شد؛ تا اینکه در آستانه‌ی پایان یافتن فیلم‌برداری‌های تکمیلی، ناگهان دختر ۲۰ساله‌ی خود را از دست داد و به‌خاطر این اتفاق غم‌انگیز مجبور به جدایی از کار بود. او در سال ۲۰۱۷ و پس از مرگ دختر خود از استودیوهای برادران وارنر درخواست عقب انداختن زمان اکران را کرد تا فرصت بیشتری برای ماندن پیش خانواده داشته باشد. وارنر به استخدام جاس ویدون، فیلم‌برداری مجدد بسیاری از سکانس‌های فیلم و تغییر قابل‌توجه لیگ عدالت پرداخت. زیرا چند مدیر وقت استودیو می‌خواستند به کمک فروش فیلم Justice League، چند میلیون دلار به مبلغ چک حقوقی پایان سال خود بیافزایند.

همه‌ی این‌ها هم باعث شدند که سال‌ها طرفداران درخواست اکران نسخه اصلی فیلم لیگ عدالت، اثر زک اسنایدر را داشته باشند. این اتفاق واقعا به‌زودی رخ می‌دهد. پروسه‌ی ساخت فیلم لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر به‌صورت کامل به پایان رسیده است و اثر مورد بحث در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) پخش می‌شود.


منبع The Playlist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده