نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۲

شروع فیلمبرداری فیلم آکوامن 2 از تابستان سال آینده

دولف لاندگرن، بازیگر فیلم Aquaman در مصاحبه جدید خود از آغاز روند فیلم‌برداری دنباله این فیلم در تابستان سال آینده خبر داد.

دولف لاندگرن، بازیگر نقش شاه نرئوس در قسمت اول فیلم آکوامن در جریان رویداد مجازی Wizard World در روز یکشنبه به آغاز فیلم‌برداری Aquaman 2 در شهر لندن و در تاریخ نامشخصی از تابستان سال آینده اشاره کرده است. براساس برنامه‌ریزی شرکت برادران وارنر، این فیلم در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. قسمت اول فیلم آکوامن در سال ۲۰۱۸ با عبور از رکورد «بتمن: شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از کمیک‌های دی سی تبدیل شد. دولف لاندگرن در قسمت جدید این فیلم نیز نقش شاه نرئوس را برعهده دارد.

جزئیات داستان Aquaman 2 تاکنون به‌صورت محرمانه حفظ شده و اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست. هرچند می‌دانیم در این فیلم یک بار دیگر شاهد حضور جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن) و امبر هرد در نقش پرنسس مرا خواهیم بود. علاوه‌براین، پاتریک ویلسون نقش شخصیت شرور داستان، یعنی اوشن مستر را برعهده داشته و نقش آفرینی کاراکتر بلک منتا نیز برعهده یحیی عبدالمتین دوم خواهد بود. در فیلم اول آکوامن، آرتور کِری وارث امپراتوری زیر آب آتلانتیس، باید حرکت بزرگی را در مقابل برادر ناتنی‌اش اُورم انجام دهد تا مردمش را رهبری کرده و به قهرمان دنیا تبدیل شود.

لاندگرن در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید:

«من احتمالاً تابستان امسال در لندن مشغول پروژه Aquaman 2 خواهم بود. سازندگان این فیلم امیدوارند تا اواخر سال ۲۰۲۲ آماده اکران آن باشند.»

شاه نرئوس در فیلم Aquaman 2

ستاره فیلم‌های Masters of the Universe و Expendables سابقه حضور خود در فیلم Aquaman را «یک تجربه عالی» توصیف کرده و از سختی‌های فیلم‌برداری صحنه‌های مختلف فیلم روی بندهای مهار و در حالت معلق صحبت می‌کند:

«آکوامن واقعاً یک تجربه جدید برای من بود. جالب اینجا است که اصلاً در هیچ یک از صحنه‌های آن از آب استفاده نشده است. درواقع تنها جایی که در طول دوره فیلم‌برداری این اثر با آب سروکار داشتیم، بطری‌های آبی بود که حین کار می‌نوشیدیم. بنابراین برای القای حس غوطه‌ور بودن در آب باید دائماً روی بندهای مهار سکانس‌های مختلف را ضبط می‌کردیم. بعضی وقت‌ها پنج، شش، هفت و حتی هشت ساعت را دائماً روی این بندها سپری می‌کردیم و بعد از انجام حرکات و ضبط دیالوگ‌ها، افکت‌هایی مثل حالت موها و چیزهای دیگر بعدآً در کامپیوتر به آن اضافه می‌شد.»

«لذا همان‌طور که مشاهده می‌کنید، ساخت اینگونه فیلم‌ها بسیار خسته کننده و چالش برانگیز است. اما این یک تجربه متفاوت و لذت بخش برای من بود و ساعات خوشی را درکنار بازیگران بزرگ حاضر در آن سپری کردیم. ستارگانی مانند ویلیم دفو، پاتریک ویلسون و البته جیسون موموآ که کار کردن با آن‌ها بسیار جذاب و لذت بخش است.»

جیسون موموآ در فیلم Aquaman 2

لاندگرن در ادامه اضافه می‌کند که از بازی در نقش شخصیت شاه نرئوس بسیار خوشحال است. او این کاراکتر را به چهره‌های سیاسی تشبیه کرده که به‌جای خشونت و کارهای هیجان انگیز سعی دارند تا با صحبت‌های سیاسی صلح را حفظ کنند:

«خیلی خوشحالم که جیمز وان من را برای ایفای این نقش انتخاب کرد؛ این یک تجربه عالی برای من بود.»

جیمز وان در جریان رویداد DC FanDome در شهریور امسال، فیلم Aquaman 2 را «کمی جدی‌تر» از قسمت اول توصیف کرده و ارتباط آن با دنیای واقعی ما را بیشتر می‌داند. کارگردان فیلم‌های سری The Conjuring بار دیگر به جنبه‌های ترسناک این فیلم اشاره کرده و علت آن را به محل زندگی آکوامن در اعماق اقیانوس که می‌تواند دنیای بسیار ترسناکی باشد نسبت می‌دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این خبر را در ادامه با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده