نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۹

مشخص شدن زمان بازگشت فصل ششم اسپین آف سریال مردگان متحرک

شبکه AMC تاریخ شروع پخش نیمه دوم فصل ششم سریال Fear the Walking Dead را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC تاریخ بازگشت فصل ششم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) را تایید و اعلام کرده است. این شبکه اعلام کرد که پخش نیمه دوم فصل ششم اسپین‌آف سریال The Walking Dead از تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ (۲۲ فروردین ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۶ خرداد ۱۴۰۰)، قسمت پایانی فصل ششم اسپین‌آف سریال مردگان متحرک روی آنتن خواهد رفت. همچنین طبق انتظار، نیمه دوم فصل ششم سریال Fear the Walking Dead در ۸ قسمت تولید شده است که کاربران سرویس استریم AMC+ می‌توانند زودتر به تماشای آن بپردازند.

علاوه‌براین، شبکه AMC بازیگران جدیدی برای قسمت‌های آینده فصل ششم سریال Fear the Walking Dead را معرفی کرده است که براساس آن، جان گلاور با سابقه بازی در سریال Smallville، نیک استال با سابقه بازی در فیلم Terminator 3: Rise of the Machines و کیت کارادین با سابقه بازی در سریال Fargo، سه بازیگر جدیدی هستند که در نیمه دوم فصل ششم سریال از مردگان متحرک بترسید به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارادین پیش از این برای خواندن آهنگ I'm Easy در فیلم Nashville توانسته یک جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه اورجینال را دریافت کند.

علاوه‌براین، آیشا تایلر با سابقه کارگردانی دو قسمت از سریال Criminal Minds، وظیفه کارگردانی قسمت سیزدهم از فصل ششم سریال Fear the Walking Dead را نیز بر عهده داشته است. آلیشیا دبنام-کری، لنی جیمز، کلمن دومینگو، دانای گارسیا، مگی گریس، جنا الفمن، الکسا نیسنسون، گرت دیلاهانت، آستین آملیو، روبن بلیدز و کارن دیوید، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Fear the Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Fear the Walking Dead پیش از این برای فصل هفتم نیز تمدید شده بود که پخش آن از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده