نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

اعلام تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید کارگردان The Conjuring؛ انتشار تصویر جدید

برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Malignant که فیلم ترسناک جدید جیمز وان، کارگردان فیلم The Conjuring است، را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Malignant (بدخیمی) مشخص شده است. برادران وارنر سرانجام اعلام کرد که این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) روی پرده برود. همزمان با اکران، فیلم Malignant به مدت یک ماه در دسترس کاربران سرویس استریم HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده داشته و تصویری پوستر مانند از فیلم Malignant را نیز به اشتراک گذاشته است:

دستکش چرمی و چاقوی طلایی با تیغه‌های به شکل بال در فیلم Malignant

در این تصویر شاهد یک دست هستیم که دستکش چرمی دارد و یک چاقوی طلایی رنگ که دو تیغه با طراحی بال در کنارش است، نیز در دست گرفته و مشخص نیست که این چاقو و تصویر چه ارتباطی می‌تواند به داستان و اتفاقات این فیلم ترسناک داشته باشد. هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Malignant در دسترس نیست، اما وان در صفحه شخصی خود در توییتر گفت که ساخت این فیلم ترسناک که به اثری کوچک، ترسناک و مهیج توصیف شده، هفته گذشته رسما به پایان رسید. 

جیمز وان همچنین توضیح داد که او علاقه داشته تا کاری اورجینال و متفاوت با کارهای قبلی‌اش انجام دهد و در مورد فیلم Malignant بسیار هیجان زده است. این فیلم جدیدترین پروژه اورجینال و ترسناک وان از زمان خلق دنیای مجموعه فیلم The Conjuring بوده است. آنابل والیس، مدی هسن، جورج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت، اینگرید بیسو، جاکین مک‌کنزی و مکینا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وان این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو و فیلمنامه‌ای از آکلا کوپر، کارگردانی کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده