نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید سریال The Walking dead به شخصیت نیگان اشاره دارد

تریلر جدید از فصل دهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) به شخصیت نیگان با بازی جفری دین مورگان اشاره می‌کند.

شبکه AMC به‌تازگی تریلری را از فصل دهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) پخش کرده است. طبق اعلام سازندگان، شخصیت‌های سریال در شش قسمت باقی‌مانده که به‌زودی پخش می‌شوند، ماجراجوهایی خود را در دوران پسانابودی نجواگرایان دنبال خواهند کرد. در جهان سریال، سال‌های اخیر برای شخصیت‌های اصلی چندان خوشایند نبوده‌اند و روان‌زخم‌های گذشته در حال پدیدار شدن هستند و جنبه‌های آسیب‌پذیری از شخصیت‌های اصلی سریال را به منصه‌ی ظهور می‌رسانند. حال سؤال این است که آیا شخصیت‌های سریال با وجود کاوش در مفهوم انسانیت، جامعه‌ و وضعیت ذهنی‌ خود می‌توانند قدرت درونی برای ادامه‌ی مستحکمِ زندگی، دوستی و تعامل جمعی با یکدیگر را پیدا کنند؟

تریلر جدید سریال مردگان متحرک خبر از بازگشت شخصیت نیگان و لوسیل (چوب بیسبال مشهور نیگان) می‌دهد، البته از یاد نبرید که این بازگشت ممکن است به واسطه صناعت فلش‌بک حاصل شود. در تریلر حاضر، شاهد حضور شخصیت‌های محبوب در کنار چهره‌هایی جدید هم هستیم. تریلر جدید سریال مردگان متحرک به قرار زیر است.

دانلود از آپارات

از بازیگران جدید شش قسمتی که به‌زودی پخش می‌شود، می‌توان به روبرت پاتریک، هیلاری برتون مورگان و اوکیا امه-آکواری اشاره کرد. پخش شش قسمت نهایی فصل دهم سریال مردگان متحرک از بیست و هشتم فوریه (یکشنبه، ۱۰ اسفند) آغاز خواهد شد. این قسمت‌ها علاوه‌بر پخش از خود شبکه AMC، در سرویس +AMC نیز در دسترس خواهند بود. این شش قسمت پیش از پخش از شبکه AMC در روزهای یکشنبه، هر پنج‌شنبه در سرویس +AMC قابل تماشا خواهند بود. به این ترتیب مشترکان +AMC می‌توانند تماشای ادامه فصل دهم مردگان متحرک را از پنجشنبه، ۷ اسفند آغاز کنند.

شما کاربران زومجی درباره سریال مردگان متحرک و تریلر جدید آن چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده