نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

تاریخ اکران فیلم Willy Wonka مشخص شد؛ احتمال حضور تیموتی شالامی یا تام هالند در نقش ویلی وانکا

برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم Willy Wonka را مشخص کرده که ظاهرا به‌دنبال استخدام بازیگر جوان برای نقش ویلی وانکا است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر تاریخ اکران ریبوت فیلم Willy Wonka را تایید و اعلام کرده است. این فیلم که نام آن ظاهرا قرار است Wonka باشد، قرار است به منشا داستانی ویلی وانکا، صاحب کارخانه شکلات سازی بپردازد. فیلم Wonka قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، قرار است کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده داشته باشددیوید هیمن، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Wonka حضور دارد. 

سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه نوشتن نسخه اصلی فیلمنامه فیلم ویلی وانکا را بر عهده داشت که نسخه فعلی و جدید آن توسط کینگ و سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 در دست نوشتن است. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود. همچنین کولایدر نیز در خبر خود اعلام کرد که برادران وارنر به‌دنبال استخدام بازیگر جوان برای نقش اصلی فیلم Wonka است.

کولایدر می‌گوید که برادران وارنر به‌دنبال بازیگرانی با سنی کمتر از ۳۰ سال است و تیموتی شالامی و تام هالند از جمله بازیگرانی هستند که این استودیو برای بازی در نقش ویلی وانکا در فیلم Wonka زیر نظر دارد. در گذشته نام‌هایی چون رایان گاسلینگ، دونالد گلاور و ازرا میلر، در اطراف این پروژه شنیده می‌شد. پیش از این، جین وایلدر در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory (ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی) محصول سال ۱۹۷۱ و جانی دپ در فیلم Charlie and the Chocolate Factory محصول سال ۲۰۰۵ که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده داشت، در نقش ویلی وانکا نقش آفرینی کرده‌ بودند. هر دو فیلم اقتباسی از رمان‌های دال بودند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده